FreePrograms.me

خدمات آنلاین برای پردازش عکس


محبوب ترین روش برای پردازش عکس ها استفاده از برنامه های مختلف ویرایشگر عکس است. امروزه تعداد زیادی از این برنامه ها وجود دارد و بسیاری از آنها در وب سایت ما توضیح داده شده است. اما یک راه سریعتر دیگر برای پردازش عکس ها وجود دارد. این شامل استفاده از منابع آنلاین است که به شما امکان می دهد با عکس ها در هر کدام کار کنید مرورگر مدرن. این چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. امروزه منابع آنلاین زیادی نیز برای پردازش عکس وجود دارد. و همچنین بسیاری از آنها قبلاً در وب سایت ما ارائه شده است. ما انتخاب کوچکی از راحت ترین ویرایشگرهای عکس آنلاین خواهیم داشت.

احتمالا ساده ترین، قابل فهم ترین و راحت ترین سرویس آنلاین برای پردازش عکس ها است ویرایشگر Fotostar. استفاده از آن بسیار آسان است. و در آن واقع شده است http://fotostars.me.

ویرایشگر عکس آنلاین Fotor نیز بسیار ساده و شهودی است. شما فقط باید یک عکس را آپلود کنید، منتظر بمانید تا در سایت آپلود شود و آن را پردازش کنید. برای پردازش، محبوب ترین ابزارها را در اینجا پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید، باید لینک را دنبال کنید http://www.fotor.com/ru.

و یکی دیگر از ویرایشگر عکس آنلاین بسیار محبوب که قبلاً در وب سایت ما توضیح داده شده است آواتان. رابط کاربری آن نیز کاربر پسند و بصری است. و در اینجا ابزارهای اولیه ویرایش عکس را نیز خواهید یافت. این سرویس در https://avatan.ru. اگر نیاز به پردازش سریع عکس دارید، اما نمی خواهید برنامه های خاصی را نصب کنید، از خدمات آنلاینی که در این مقاله ارائه شده است استفاده کنید.
20 سپتامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:14
    ویرایشگر عکس عالی مینیمال اما با ویژگی های خوب.