FreePrograms.me

هیچ سیگنالی در تلویزیون Tricolor وجود ندارد - چه باید کرد؟

Нет сигнала на Триколор ТВ - что делать?

البته امروزه اولویت با ماهواره است. یکی از این تلویزیون های دیجیتال ماهواره ای سه رنگ است. به طور خلاصه، این یک تلویزیون ماهواره ای نسبتاً با کیفیت و متنوع است. همچنین هزینه تلویزیون Tricolor نیز فوق العاده مناسب است. اما در اینجا نیز خطاها و شکست ها وجود دارد. حال به بررسی یکی از این موارد می پردازیم. این خطا بسیار رایج است و شامل موارد زیر است: هنگامی که تلویزیون را روشن می کنید، پیام "بدون سیگنال" روی صفحه نمایش آن ظاهر می شود. ممکن است دلایل مختلفی برای این خطا وجود داشته باشد. بیشتر اوقات، این پیام زمانی ظاهر می شود که دیش ماهواره معیوب باشد یا تنظیم کننده تلویزیون نادرست به تلویزیون وصل شده است.

اغلب پیام "بدون سیگنال" در هوای بد ظاهر می شود. در این شرایط فقط باید منتظر این آب و هوا باشید.

تنظیمات سیستم نیز ممکن است خراب شود. در این شرایط می توانید تنظیمات را خودتان به روز کنید. برای انجام این کار، به منوی اصلی بروید و سپس مورد را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.تلویزیون سه گانه". با کلیک بر روی این دکمه، به روز رسانی تنظیمات و کانال های تلویزیون ماهواره ای خود را فعال می کنید. پس از تکمیل به روز رسانی، همه چیز باید کار کند.

اگر اتصال آسیب ببیند، چنین خطایی ممکن است رخ دهد. شما همچنین می توانید این را خودتان بررسی کنید. برای انجام این کار، باید اتصال کابل بین آنتن و گیرنده را بررسی کنید. بررسی یکپارچگی کابل در کل بخش اتصال اضافی نخواهد بود.

اگر هیچ یک از موارد بالا کمکی نکرد، باید مکان را تغییر دهید آنتن تلویزیون. خطاهایی از این دست ممکن است به دلیل مشکلات آنتن رخ دهد. این کار باید به طور مساوی و با دقت انجام شود. لازم است به تدریج محل آنتن را 1-2 سانتی متر تغییر دهید و در هر موقعیت حداقل 5 ثانیه نگه دارید. این کار باید تا زمانی انجام شود که تصویری در کانال اطلاع رسانی Tricolor ظاهر شود. اگر از تلویزیون ماهواره‌ای Tricolor TV استفاده می‌کنید و پیام «بدون سیگنال» روی صفحه تلویزیون شما ظاهر می‌شود، ما محبوب‌ترین روش‌هایی را بررسی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند.
18 سپتامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 12:05
    من این مقاله را برای پدرم ارسال کردم، او سه رنگ دارد و گاهی اوقات سیگنال ناپدید می شود.
  2. NIKITA2613
    NIKITA2613
    6 دسامبر 2023 11:39
    خیلی ممنون، من مشکلم را با تلویزیون سه رنگ حل کردم 
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:11
    چقدر با سه رنگم کلنجار رفتم تا این پست رو پیدا کردم!