FreePrograms.me

OpenShot 3.2.0

OpenShot در سال 2008 با هدف ایجاد یک ویرایشگر ویدئویی رایگان، ساده و متن باز برای لینوکس ایجاد شد. اکنون برای لینوکس، مک و ویندوز در دسترس است، میلیون ها بار دانلود شده است و به عنوان یک پروژه به رشد خود ادامه می دهد!

OpenShot یک نرم‌افزار رایگان است: می‌توانید آن را تحت شرایط مجوز عمومی گنو، نسخه 3، یا (به انتخاب شما) هر نسخه بعدی، مجدداً توزیع و/یا تغییر دهید.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است. علاوه بر این، پس از اولین راه اندازی، آموزش محجوب در قالب نکات پاپ آپ باز می شود. این به شما امکان می دهد بلافاصله با اصول اولیه آشنا شوید. از این نظر، این برنامه نسبت به Shotcut برای مبتدیان بیشتر است.

OpenShot Video Editor یک ویرایشگر ویدیوی عالی است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و کلیپ های خود را ایجاد کنید. در اینجا می‌توانید ویدیوها را ترکیب و برش دهید، صدا اضافه کنید، تصاویر و متن اضافه کنید، از انواع افکت‌های انتقال و موارد دیگر استفاده کنید. در عین حال، عناصر همپوشانی به تعداد نامحدود در دسترس است - هر قطعه را می توان در هر مکانی در پروژه قرار داد، که فرصت های واقعاً زیادی را برای به دست آوردن ویدیوهای با کیفیت بالا فراهم می کند.
این برنامه دارای یک رابط آشنا از سایر ویرایشگرها است که تسلط بر آن دشوار نیست. این برنامه برای استفاده خانگی در هنگام پردازش فیلم های آماتور و به عنوان یک ابزار حرفه ای برای ایجاد فیلم های تبلیغاتی، فیلم های آموزشی و غیره عالی است.
ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبانی از محبوب ترین فرمت های ویدئویی، صوتی و گرافیکی؛
  • کار با چندین عنصر از انواع مختلف در یک پروژه؛
  • ویرایش کامل پروژه - تغییر اندازه، اصلاح عناصر غیر ضروری، تقسیم، ادغام و غیره؛
  • تعداد زیادی انتقال ویدیو؛
  • امکان اضافه کردن واترمارک؛
  • ایجاد عناوین، از جمله 3D.
  • مقیاس بندی ویدئو؛
  • تغییر سرعت پخش ویدیو و موارد دیگر.
  • OpenShot Video Editor افزونه ای است که به شما امکان می دهد ویدیوها را به صورت آنلاین ایجاد و ویرایش کنید. این یک ادغام با یک نمونه از OpenShot است که یک ویرایشگر ویدیوی رایگان و منبع باز است. از کدک های ویدئویی پرکاربرد پشتیبانی شده توسط FFmpeg مانند WebM (VP9)، AVCHD (libx264)، HEVC (libx265) و کدک های صوتی مانند mp3 (libmp3lame) و aac (libfaac) پشتیبانی می کند. این برنامه می تواند فیلم ها را با فرمت های MPEG4، ogv، Blu-ray و DVD و همچنین فیلم ها را با فرمت Full HD برای آپلود در سایت های ویدئویی در اینترنت پخش کند. این یک ویرایشگر ویدیویی است که با مدیر فایل ما یکپارچه شده است و به شما امکان می دهد تنها انواع فایل های ویدیویی را با استفاده از این برنامه دسکتاپ مدیریت کنید.
    ویژگی های اصلی OpenShot عبارتند از:
    پشتیبانی از بسیاری از فرمت های ویدئویی، صوتی و تصویری (بر اساس FFmpeg)؛
    تعداد نامحدود آهنگ / لایه.
    تغییر اندازه، پوسته پوسته شدن، پیرایش، گیر کردن، چرخش و برش گیره ها.
    انتقال ویدیو با قابلیت مشاهده در زمان واقعی؛
    ترکیب، پوشش تصویر، واترمارک.
    قالب عنوان، ایجاد عنوان، زیرنویس.
    اسکرول تیتراژ فیلم;
    کلیپ های رنگی (از جمله ترکیب آلفا)؛
    روتوسکوپی / پشتیبانی از توالی تصویر.
    جدول زمانی پیشرفته (از جمله کشیدن، پیمایش، سوژه متحرک، بزرگنمایی و snapping)؛
    رمزگذاری ویدیو (بر اساس FFmpeg)؛
    مقیاس دیجیتالی کلیپ های ویدئویی;
    نمایش زمان و تغییر سرعت در کلیپ ها (کاهش سرعت / افزایش سرعت، سریع به جلو / عقب و غیره)؛
    مقادیر روشنایی قابل تنظیم و ماسک های انتقال؛
    میکس و ویرایش صدا؛
    جلوه های ویدئویی دیجیتال از جمله روشنایی، گاما، رنگ، مقیاس خاکستری، کلید رنگی (صفحه نمایش آبی/صفحه سبز) و موارد دیگر.
این یک ویرایشگر قدرتمند است که با استفاده از آن می توانید کلیپ های ویدیویی با کیفیت بالا و موثر را با استفاده از ویدیو از تلفن هوشمند، دوربین یا سایر منابع خود ویرایش کنید.

این ابزار به کاربران، حتی مبتدیان، اجازه می دهد تا با استفاده از عملکردهای ساده و شهودی، یک کلیپ کوچک یا یک ویدیوی کامل ایجاد کنند. برنامه OpenShot Video Editor یک ویرایشگر ویدئو است، کاملاً سنگین، کمی بیش از 100 مگابایت. هنگامی که پروژه اضافه شد، می توانید ویدیو را ویرایش کنید، به عنوان مثال، آن را برش دهید یا با ذخیره جداگانه به قطعات برش دهید، آهنگ های صوتی را در بالای آهنگ های موجود اضافه کنید یا به جای آنها، واترمارک و هر متن لازم را اضافه کنید، افکت های انتقال را اعمال کنید ( تعداد زیادی از آنها وجود دارد، همه آنها خوب به نظر می رسند) و غیره و غیره.
این نرم افزار به صورت رایگان توزیع می شود، یعنی بدون هیچ هزینه، که بدون شک یک مزیت بزرگ است. برای تهیه یک ویدیوی حرفه ای، هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت، هر قطعه ای از ویدئو را بردارید، آن را در جای مناسب پروژه خود قرار دهید، تعداد نامحدودی از عناصر را اضافه کنید و نتیجه را بگیرید.
لطفا توجه داشته باشید که فایل اجرایی برای سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی موجود است. شما می توانید برنامه را در زیر دانلود کنید، لطفا توجه داشته باشید که آخرین نسخه ها به زبان روسی بود، یعنی در تنظیمات انتخاب شده بود.
این برنامه، به لطف رابط کاربری راحت و شهودی خود، می تواند نیازهای استفاده خانگی و آماتور را برآورده کند، حتی حرفه ای ها نیز می توانند کیفیت و عملکرد حاصل را ارزیابی کنند.


به روز رسانی های اخیر رابط کاربری و همچنین قابلیت های ویرایش مرتبط را بسیار ساده کرده است. در صورت خرابی می توان تمامی تغییرات را ذخیره کرد. در حال حاضر بیش از 70 زبان پشتیبانی می شود. آیکون های سفارشی ویندوز تجربه رابط کاربری صیقلی تری را ارائه می دهند. این نرم افزار منبع باز است، بنابراین انتظار می رود در آینده نزدیک پیشرفت های بیشتری انجام شود.

ویرایشگر ویدیوی OpenShot برای طیف وسیعی از وظایف مناسب است. از ویرایش جزئی یک ویدیو گرفته شده با تلفن گرفته تا ویرایش جدی با ده ها آهنگ و صدها ویدیوی جداگانه. البته، این برنامه سعی نمی کند با ابزارهای حرفه ای رقابت کند، اما فقدان عملکرد اضافی نیز می تواند یک مزیت باشد. این برنامه همه چیزهایی را دارد که یک کاربر خانگی که به تولید ویدئوی آماتور علاقه دارد نیاز دارد. در عین حال، سیستم مورد نیاز بسیار کمتر از نرم افزارهای حرفه ای است و این ویرایشگر ویدیو برای رایانه های ضعیف مناسب تر است.


03 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید