FreePrograms.me

Advanced SystemCare Ultimate 16.7.0.113

یک برنامه نسبتاً شناخته شده به روز شده است که شامل تعداد زیادی ابزار در داخل است ، همه آنها با هدف کمک به کاربر در انجام بهینه سازی و همچنین سفارشی سازی عمیق سیستم عامل ویندوز خود هستند. علاوه بر آنچه در بالا نوشته شد، این برنامه به شما این امکان را می دهد که تمام خطاهای موجود در سیستم را پیدا و تصحیح کنید و همچنین می توانید سطح کلی عملکرد را به طور کلی یک مجموعه کامل افزایش دهید.

Advanced SystemCare Ultimate به شما امکان می دهد عملکرد رایانه شخصی خود را تمیز، نگهداری و بهبود بخشید. 
کسانی که علاقه مند هستند، Toolbox را ابزاری مفید خواهند یافت که دسترسی به طیف گسترده ای از ابزارها را فراهم می کند، که به دسته بندی ها (تمیز کردن، تعمیر، امنیت، بهینه سازی سیستم، و سیستم تمیز) تقسیم می شوند و به شما امکان می دهد رایانه خود را حفظ کنید و از حداکثر کارایی اطمینان حاصل کنید.
از جمله موارد دیگر، می توانید هارد دیسک خود را یکپارچه سازی و بهینه سازی کنید، درایورها و فرآیندها را مدیریت کنید، تنظیمات سیستم عامل را تغییر دهید، فایل ها را برای همیشه از بین ببرید، یکپارچه سازی رجیستری را اجرا کنید، و مشکلات و آسیب پذیری هایی را پیدا کنید که می تواند امنیت رایانه شما را به خطر بیندازد.
برای اکثر کاربران مفید، ویجت Advanced SystemCare Performance Monitor است که درصد استفاده از CPU، RAM، هارد دیسک و ترافیک شبکه را نشان می دهد و شامل ابزارهایی برای آزاد کردن RAM و گرفتن اسکرین شات است. 
Rescue Center به شما امکان می دهد نقاط بازیابی سیستم را ایجاد و مدیریت کنید، در حالی که Turbo Boost قابلیتی است که می تواند با غیرفعال کردن فرآیندها و سرویس هایی که برای عملکردهای خاص مورد نیاز نیستند، سرعت ویندوز را افزایش دهد. 
ارتقاء دیگر Ultimate از سایر نسخه‌های Advanced SystemCare یک موتور آنتی ویروس قوی‌تر است که از موتور با رتبه N.1 Bitdefender برای محافظت از رایانه شما در برابر تهدیدات آنلاین و موتور Malware Fighter IObit برای رهگیری بدافزارها استفاده می‌کند. به این یک محافظ بلادرنگ (که به طور فعال در برابر نرم افزارهای جاسوسی محافظت می کند) به همراه ضد ردیابی مرورگر (که تمام آثار ناوبری وب شما را پس از بستن مرورگر خود از بین می برد) اضافه کنید و می توانید مطمئن باشید که تمام تجربیات آنلاین شما بدون داشتن نیاز به ایمن هستند. برای سازش سرعت 
Advanced SystemCare دارای ابزارهای دیگری مانند برنامه غیرفعال کننده است که فرآیندهای غیر ضروری را در پس زمینه غیرفعال می کند، HomePage Protection، که از تغییر غیرمجاز صفحه اصلی مرورگر و موتور جستجو جلوگیری می کند. کاربران اندروید همچنین می‌توانند از ManageMyMobile استفاده کنند، که به شما کمک می‌کند فرآیندها را تمیز، مدیریت کنید، و bloatware را از گوشی هوشمند خود حذف کنید (این کار مستلزم نصب Advanced MobileCare است). ManageMyMobile همچنین اطلاعات مربوط به دستگاه شما را بازیابی می‌کند، به شما امکان می‌دهد عکس‌های بی‌درنگ بگیرید و می‌تواند عکس‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، مخاطبین و برنامه‌ها را در رایانه شما نمایش دهد. 
در داخل بسته، دو برنامه معروف دیگر پیدا خواهید کرد: IObit Drive Booster که دائما درایورها را به آخرین نسخه به روز می کند و IObit Uninstaller که ابزاری پیشرفته برای حذف نرم افزارها و پلاگین های مرورگر است.
شایان ذکر است که تمام تغییراتی که از طریق برنامه در سیستم عامل خود ایجاد می کنید قابل برگرداندن است، یعنی برای هر عمل یک نسخه پشتیبان ایجاد می شود و اگر از چیزی راضی نبودید می توانید همه چیز را برعکس کنید. بنابراین، البته این بسیار راحت است و فکر می کنم برای برنامه هایی از این نوع ضروری است. توسعه دهندگان اظهار داشتند که با استفاده از عملکردهای محصول خود، هر کاربری قادر خواهد بود در جستجوی انواع مختلف جاسوس افزارها، هارد دیسک ها را اسکن کند، محصولات تبلیغاتی در صورت وجود، به سرعت حذف می شوند. 
به لطف محافظت بی‌درنگ در برابر ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و فیشینگ، و همچنین طیف گسترده‌ای از تنظیمات تنظیم و تمیز کردن سیستم.
ویژگی های کلیدی:

  • به طور خودکار حداکثر عملکرد کامپیوتر را بدون کاهش سرعت سیستم تضمین می کند.
  • سازگاری کامل با سایر نرم افزارهای امنیتی
  • در دسترس بودن فن آوری های پیشرفته آنتی ویروس با موتور Bitdefender.
  • شناسایی ویروس ها، اسب های تروجان، کرم ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و سایر بدافزارها؛
  • حفاظت پیشگیرانه خودکار مداوم در برابر انواع تهدیدات اینترنتی؛
  • فناوری کنترل ویروس فعال که رفتار تمام فرآیندهای سیستم را به صورت بلادرنگ رصد می کند، فایل های ارسال شده از طریق ایمیل را اسکن می کند و تهدیدات احتمالی را مسدود می کند.
  • الگوریتم اسکن و رفع ایمن رجیستری سیستم؛
  • دو حالت عملیاتی (ساده و تخصصی) و خیلی بیشتر.

این برنامه قادر به تجزیه و تحلیل و بهینه سازی تنظیمات سیستم، انجام یکپارچه سازی خوب هارد دیسک ها، پاکسازی و بهینه سازی رجیستری سیستم نیز می باشد، برنامه بدون تداخل در کار شما بر روی کامپیوتر در پس زمینه کار می کند، همچنین از شما محافظت می کند. از نرم‌افزارهای جاسوسی و بدافزار، و هارد دیسک‌های خود را از انواع مختلف زباله پاک کنید، تمام خطاهای سیستم را پیدا و تصحیح می‌کند، تمام آثار حضور در اینترنت را از بین می‌برد، برنامه‌هایی را که برای راه‌اندازی نیاز دارید حذف و اضافه می‌کند، اتصال اینترنت را راه‌اندازی می‌کند. 

می توانید Advanced SystemCare Ultimate نسخه 16.7.0.113 را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید

آخرین نسخه Advanced System Care شامل یک مدیر راه اندازی با ویژگی بهینه سازی با یک کلیک برای افزایش خودکار راه اندازی سیستم و یک برنامه پیش فرض است که به شما امکان می دهد نرم افزار پیش فرض را برای هر دسته (مرورگر، پخش کننده صوتی، ویدیو) تنظیم کنید. پخش کننده، عکس های بیننده، پی دی اف خوان و مدیر آرشیو فشرده). یکی دیگر از ویژگی های جدید قابل ذکر، ماژول Plug-in/Toolbar Cleaner است که از خروجی های بالقوه مضر برخی از افزونه ها محافظت می کند.

08 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید