FreePrograms.me

PHOTOSHOW PRO 24.0

آیا رویای ایجاد یک نمایش اسلاید زیبا از عکس های خاطره انگیز را دارید؟ برنامه ایجاد فیلم از عکس ها "PhotoSHOW PRO" را بارگیری کنید! با کمک آن می توانید ارائه های دیدنی، نمایش های اسلاید جذاب در مورد زندگی خانواده خود، تبریک های اصلی، نمایش های اسلاید عروسی دلربا، کارت های ویدئویی و موارد دیگر ایجاد کنید!

موافقم، ایجاد فیلم از عکس ها یک فرآیند خلاقانه و هیجان انگیز است. در تلاش برای تجدید حافظه خود از یک رویداد یا شخص، عکس ها را انتخاب می کنید، موسیقی زیبا پیدا می کنید، به این فکر می کنید که چگونه روی صفحه نمایش به نظر می رسد. شما تعداد زیادی ایده مختلف در سر دارید و اکنون شادی و تحسین دوستان خود را از تماشای یک ویدیوی جذاب از عکس ها پیش بینی می کنید.

تعداد زیادی انتقال و جلوه‌های مختلف (از جمله سه بعدی)، قالب‌های عنوان، محافظ‌های صفحه نمایش و کلاژهای متحرک وجود دارد.
علاوه بر این، امکان افزودن و ویرایش موسیقی، انیمیشن چند لایه با استفاده از فریم های کلیدی، پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت، از جمله فرمت های بهینه شده برای موبایل، تبلت و یوتیوب وجود دارد.
مزایای اصلی PhotoSHOW PRO:

  • بیش از 150 تغییر شیک و جلوه های ویژه، از جمله 3D.
  • قالب های آماده برای عناوین، محافظ های صفحه نمایش و کلاژهای متحرک.
  • اضافه کردن و ویرایش آسان موسیقی؛
  • انیمیشن چند لایه با استفاده از فریم های کلیدی.
  • ایجاد ویدیو در بیش از 30 فرمت مختلف و رایت در DVD.
  • تهیه اسلاید شو برای موبایل، تبلت و یوتیوب؛
  • رابط کاربری راحت و در دسترس به زبان روسی.



می‌توانید هر تعداد عکسی را برای نمایش انتخاب کنید، انتقال اصلی بین اسلایدها را تنظیم کنید، موسیقی پس‌زمینه دلپذیر اضافه کنید، و این همه نیست! برنامه ایجاد یک نمایش اسلاید به شما امکان می دهد از جلوه های انیمیشن در ویدیو استفاده کنید که به لطف آن تصاویر شما به معنای واقعی کلمه روی صفحه "جان می گیرند" و باعث لذت صمیمانه در بین مخاطبان می شود. معرفی های شیک برای ویدیوی خود انتخاب کنید و عناوین توضیحی را اضافه کنید تا ویدیوی خود را معنی دارتر و کامل تر کنید.
فقط تصور کنید که عکس های شما در یک نمایش اسلاید چقدر چشمگیر به نظر می رسند! شما قادر خواهید بود از عکس ها فیلم های واقعی بسازید که شخصیت های اصلی آن شما و عزیزانتان خواهید بود. برای انجام این کار، فقط باید یک برنامه برای ایجاد فیلم از عکس ها در رایانه خود دانلود کنید، خود را با ایده های جالب مسلح کنید و شروع به ایجاد یک نمایش اسلاید کنید! با برنامه PhotoSHOW PRO احساس یک کارگردان واقعی کنید!

می توانید برنامه PhotoSHOW PRO نسخه 24.0 را در زیر دانلود کنید

PhotoSHOW PRO یکی از معدود برنامه هایی است که به شما امکان می دهد تقریباً بدون هیچ تلاشی از عکس های با کیفیت حرفه ای فیلم بسازید. قالب های آماده، یک ویرایشگر اسلاید راحت و تعداد زیادی آموزش ویدیویی در وب سایت برنامه، ایجاد یک نمایش اسلاید را لذت بخش می کند!

27 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید