FreePrograms.me

لیست شبیه سازهای ویندوز برای اندروید

کاربران ویندوز مزایای زیادی نسبت به سایر کاربران نرم افزار دارند. آیا امکان استفاده از ویندوز در گوشی هوشمند وجود دارد؟ البته! پس از خواندن این مقاله تا انتها، اطلاعات کاربران مطمئن در مورد برخی از بهترین شبیه سازهای ویندوز برای اندروید را خواهید داشت.



در بررسی ما، لیستی از بهترین شبیه سازهای ویندوز را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند از کار با نسخه ویندوز در دستگاه اندروید خود لذت ببرید.

شبیه ساز ویندوز برای اندروید یک برنامه یا نرم افزار است. به اجرای سیستم عامل ویندوز در اندروید کمک می کند. و به شما اجازه می دهد تا از تمامی ویژگی های ویندوز مانند ویندوز 98، XP، 7، 8.1 و 10 در اندروید استفاده کنید.



همچنین باید هنگام تقلید از سیستم عامل ویندوز، مشکلات را در نظر بگیرید، زیرا سیستم بسیار پیچیده ای دارد. این بدان معناست که شبیه سازهای ویندوز برای بهبود عملکرد ویندوز در دستگاه اندرویدی در دسترس هستند.



لیست بهترین شبیه سازهای ویندوز برای نرم افزار اندروید




شبیه سازهای ویندوز به تعداد زیادی در اپلیکیشن های فروشگاه اپلیکیشن گوگل وجود دارند، اما یافتن یک شبیه ساز دقیق برای ویندوز بسیار دشوار است. با این حال، ما قبلا بهترین شبیه ساز ویندوز برای اندروید را ذکر کرده ایم. این شبیه سازها یا شبیه سازها برای کار ساده و موثر هستند. بنابراین، با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.



شراب




Wine شاید محبوب ترین شبیه ساز ویندوز باشد که می توانید برای اندروید پیدا کنید. این یک پروژه متن باز است که با Wine 3.0 شروع شد و پس از آن Wine 4.0، 5.0 قرار گرفت. امروز شما این فرصت را دارید که آخرین نسخه موجود یعنی Wine 7.0,7,9،XNUMX،XNUMX را پیدا کنید.
Wine 7.0 را می توان از برخی وب سایت ها مانند وب سایت Wine یا APK Mirror دانلود کرد. این نسخه برای پردازنده های x86 و ARM موجود است. بنابراین، شما می توانید هر دو ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی را روی شبیه ساز اجرا کنید.


این بهترین شبیه ساز ویندوز برای اندروید است زیرا به شما امکان می دهد آن ها را بازی کنید بازی های کامپیوتریآنهایی که می خواستی با این حال، ممکن است هنگام اجرای هر چیزی در این شبیه ساز با محدودیت هایی مواجه شوید. اما با هر به روز رسانی، این برنامه بهتر از همیشه می شود.



شبیه ساز PC Limbo



به لطف Limbo، اکنون می توانید ویندوز را در گوشی خود شبیه سازی کنید. همچنین می توانید برنامه های ویندوز را به راحتی بر روی آن اجرا کنید. در هر صورت، برای نسخه های قدیمی اندروید مناسب نیست زیرا ممکن است سیستم عامل گیر کند. این شبیه ساز به شما امکان شبیه سازی ویندوز 7,8.1،10 ​​و XNUMX را در دستگاه خود می دهد.


از این رو، توصیه می شود از یک گوشی هوشمند رده بالا برای این شبیه ساز استفاده کنید. اگرچه این برنامه در گوگل پلی استور در دسترس نیست. از این رو لینک دانلود اپلیکیشن شبیه ساز Limbo را https://disk.yandex.ru/d/GNNcaCNTKOOIZQ قرار داده ایم.



برنده 98



اگر سیستم عامل اصلی ویندوز 98 را از دست داده اید و می خواهید نوستالژی را برگردانید. سپس شبیه ساز Win 98 می تواند به شما کمک زیادی کند. در اینترنت گشت و گذار کنید، نقاشی بکشید، موسیقی و ویدیو پخش کنید ویندوز مدیا پلیر، بازی هایی مانند Solitaire Solitaire و Spider Solitaire را انجام دهید و استفاده کنید ویرایشگرهای متن. از این رو، می توانید تمام خاطرات دوران کودکی خود را با این شبیه ساز زنده کنید.


مانند سایر شبیه سازها، یک اشاره گر ماوس برای کنترل برنامه دریافت می کنید. و همچنین یک نماد صفحه کلید در گوشه سمت راست که با کلیک بر روی آن باز می شود.



JPCSIM



JPCSIM یک شبیه ساز کامپیوتری است که به شما کمک می کند ویندوز را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این نرم افزار از نسخه های مختلف ویندوز از MS-DOS گرفته تا ویندوز 7 تشکیل شده است. می توان از Paint، Windows Media Player و برنامه های مختلف کامپیوتری دیگر به عنوان توابع استفاده کرد. استفاده از JPCSIM تجربه واقعی سیستم عامل ویندوز را به شما می دهد. علاوه بر این، این برنامه از زبان های مختلفی مانند انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی پشتیبانی می کند.


تقریباً 10-15 ثانیه طول می کشد تا روی دسکتاپ بوت شود. بعلاوه، یک ماوس و صفحه کلید روی صفحه برای جایگزینی چیز واقعی دریافت می کنید.



شبیه ساز Bochs



Bochs Emulator یک شبیه ساز PC Pentium برای دستگاه های اندرویدی است. این یک منبع باز بسیار قابل حمل (x32) IA-86 است که در c++ نوشته شده است. این شبیه ساز شامل یک پردازنده Intel x86، بایوس سفارشی و دستگاه های ورودی/خروجی معمولی است. Bochs برای کار با چندین سیستم عامل مانند لینوکس، ویندوز و DOS طراحی شده است. این مانند یک ماشین در یک ماشین عمل می کند زیرا می توانید نرم افزار و همچنین سیستم عامل های مختلف را مدیریت کنید.


آیا نمی دانید که چگونه این کار در اندروید بدون ماوس و کیبورد کار می کند؟ خوب، ساده است، پس از نصب این برنامه، Bochs بلافاصله با استفاده از دکمه های راست/چپ ماوس، پد لمسی را شبیه سازی می کند. علاوه بر این، هنگامی که شروع به جستجو برای سایت های مورد علاقه خود می کنید، یک صفحه کلید روی صفحه روی صفحه ظاهر می شود.



Win7 Simu



Win7 Simu نیز یک شبیه ساز است که می تواند برای ویندوز 7 استفاده شود. همانطور که می دانیم، مایکروسافت پشتیبانی را متوقف کرده است. ویندوز 7. با این حال، محبوبیت ویندوز 7 هرگز کاهش نیافته است. پس از نصب برنامه، به صفحه بارگیری و سپس به رابط کاربری ویندوز منتقل می شوید.


این برنامه شامل یک دسکتاپ تعاملی، بازی های کلاسیک مانند Minesweeper و Purble Place است. و در اینترنت جستجو کنید اینترنت اکسپلورر خوب کار می کند علاوه بر این، Win7 simu به طور منظم برای بهبود عملکرد به روز می شود.



Windows 7 PO Simulator




Windows 7 PO Simulator شبیه ساز دیگری است که می تواند کارآمدترین سیستم عامل را بازگرداند. همه این ویژگی ها شامل پشتیبانی کامل لمسی، رابط ویندوز، اینترنت اکسپلورر و غیره است. اگرچه کپی دقیقی از سیستم عامل ویندوز 7 است و ممکن است در حین کار بر روی آن با مشکلات مختلفی روبرو شوید. با این حال، می توانید آن را امتحان کنید و دریابید که چه چیزی در این شبیه ساز جدید است.


Windows 98 PO Simulator




مانند سایر شبیه سازها، شبیه ساز Windows 98 PO کاملاً سفارشی شده است تا تجربه کامل ویندوز 98 را در اختیار شما قرار دهد. به علاوه، تصاویر پس زمینه سفارشی و پشتیبانی از USB برای موس ها را دریافت می کنید. مطمئناً با انتقاداتی روبرو شده است، اما با به روز رسانی های بیشتر امیدواریم بهبود یابد.

23 مه 2022 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    17 نوامبر 2023 22:36
    مقاله مفیدی در مورد شبیه سازها، من قبلاً آن را خوانده بودم و از وجود موارد مختلف شگفت زده شدم
  2. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 16:52
    مقاله خیلی به من کمک کرد! تشکر بابت چنین مقاله ی خوبی! 
  3. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:13
    انتخاب جالبی از شبیه سازها در این مقاله، با تشکر
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:24
    لیست عالی شبیه سازها برای اندروید، همه چیز خوب است، متشکرم
  5. بیشتر فرت
    بیشتر فرت
    10 ژانویه 2024 00:53
    مفید، جالب من درباره برخی شبیه سازها نمی دانستم، مقاله مفید