FreePrograms.me

سرویس آنلاین Retrica

Онлайн-сервис Retrica

برنامه Retrica قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است. این یک ویرایشگر گرافیکی بسیار خوب است که با عملکرد و سهولت استفاده از آن متمایز می شود. ویژگی های زیادی ندارد، اما تمام ویژگی های مورد نیاز برای ویرایش اولیه عکس را دارد. امروز ما در مورد یک سرویس آنلاین صحبت خواهیم کرد که مشابه آن است برنامه های رتریکا. یک سرویس آنلاین ویرایش عکس برای آن دسته از کاربرانی که نمی خواهند این برنامه را روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب کنند مناسب است. از این گذشته ، چنین سرویسی هیچ حافظه ای را در همان رایانه اشغال نمی کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و اینترنت پایدار.

برای استفاده از عملکردهای سرویس آنلاین Retrica، باید پیوند را دنبال کنید http://photoretrica.com. رابط سایت به زبان انگلیسی است، اما با وجود این، همه چیز در اینجا بسیار واضح است. پس از دنبال کردن پیوند، باید روی دکمه بزرگ کلیک کنید "شروع به کار".

سپس همه چیز حتی ساده تر است. شما به هر دو نیاز دارید با استفاده از وب کم خود عکس بگیرید، یا یک عکس از رایانه خود آپلود کنید. پس از آپلود عکس، می توانید آن را ویرایش کنید. برای این کار باید از ابزارهایی که در زیر عکس قرار دارند استفاده کنید. وقتی پردازش کامل شد، باید روی " کلیک کنیدذخیرهاگر به یک سرویس آنلاین برای پردازش عکس ها نیاز دارید، از سرویسی که در این مقاله توضیح داده شده استفاده کنید.
28 ژوئن 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:30
    من مدت زیادی است که از Retrika برای ویرایش عکس استفاده می کنم. به شما هشدار می دهم که سایت زبان روسی ندارد.