FreePrograms.me

ویرایشگر عکس آنلاین Editor.Pho.to

Онлайн-фоторедактор Editor.Pho.to

اغلب مردم عکس می گیرند و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. اما قبل از ارسال عکس ها به صورت آنلاین، آنها باید پردازش شوند. بسیاری وجود دارد ویرایشگرهای مختلف عکس برای این اهداف امروز در مورد یک ویرایشگر عکس آنلاین صحبت خواهیم کرد. Editor.Pho.to نام دارد. این ویرایشگرها از این نوع هستند که امروزه توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می شود. احتمالاً عامل اصلی تأثیرگذار بر این موضوع این است که ویرایشگرهای تصویر آنلاین به راحتی قابل استفاده هستند و فضای رایانه کاربر را اشغال نمی کنند.

برای استفاده از قابلیت های ویرایشگر Editor.Pho.to، باید بروید در هر مرورگر مدرن по ссылке http://editor.pho.to. در اینجا چندین بخش برای پردازش عکس مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید بلافاصله پردازش عکس را شروع کنید، باید روی " کلیک کنیدشروع به ویرایش کنید".

پس از انجام این مراحل، از شما خواسته می شود که یک عکس را از رایانه خود یا از شبکه اجتماعی فیس بوک آپلود کنید. یک روش مناسب برای خود انتخاب کنید و پردازش عکس های خود را شروع کنید. به هر حال، در اینجا می توانید تصاویری را انتخاب کنید که می توانید روی آنها آزمایش کنید. Editor.Pho.to یک ویرایشگر عکس آنلاین خوب است. این شامل ابزارهای زیادی نیست، اما با کمک آنها می توانید پردازش عکس با کیفیت بالا را انجام دهید.
29 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:42
    یک ویرایشگر کوچک عکس بد نیست. عملکردهای زیادی ندارد، اما به سرعت کار را انجام می دهد.