FreePrograms.me

IrfanView 4.67

IrfanView یک برنامه رایگان و غیرتجاری است که برای مشاهده تصاویر دیجیتال از جمله پخش فایل های صوتی و تصویری طراحی شده است و همچنین دارای قابلیت های زیادی برای ویرایش فایل های گرافیکی است.
IrfanView (روسی IrfanView) یکی از محبوب ترین برنامه ها از این نوع در بین کاربران سیستم عامل ویندوز است.

به طور طبیعی، شما قادر خواهید بود تصاویر را ویرایش کنید (می توانید اندازه را تغییر دهید، فرمت را تبدیل کنید، روشنایی را اضافه کنید و سایر پارامترها را تنظیم کنید)، همچنین می توانید فایل ها را فهرست کنید، یک حالت پردازش دسته ای وجود دارد. IrfanView به صورت رایگان توزیع می شود، اما یک نسخه تجاری وجود دارد که برای فعال کردن آن نیاز به یک کلید دارد، بنابراین ثبت برنامه دشوار نخواهد بود.
استفاده از برنامه تا حد امکان آسان است، رابط کاربری بسیار راحت است، هیچ چیز اضافی وجود ندارد، توسعه وزن بسیار کمی دارد و در یک ثانیه اجرا می شود، می توانید گرافیک را به سادگی با کشیدن فایل به پنجره اصلی اضافه کنید.

این ابزار می تواند با اسکنر شما تعامل داشته باشد، همچنین امکان ایجاد اسکرین شات وجود دارد و می توانید تعداد زیادی افزونه را از وب سایت رسمی دانلود کنید، آنها قابلیت های برنامه را به میزان قابل توجهی گسترش می دهند، فکر می کنم به زودی آنها را در این پست قرار خواهم داد. اخبار به طوری که شما مجبور به دویدن در اطراف. به طور کلی، چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد، برنامه سبک و یادگیری آسان است، نیازی به ثبت نام ندارد، افزونه ها به راحتی متصل می شوند، زبان روسی باید به طور جداگانه نصب شود.

IrfanView نسخه 4.67 را می توانید در زیر دانلود کنید

IrfanView یک نمایشگر فشرده، سریع و راحت فایل های گرافیکی است. این برنامه از بسیاری از فرمت ها پشتیبانی می کند، به شما امکان می دهد تصاویر را در حالت نمایش اسلاید مشاهده کنید، افکت ها را اعمال کنید، رنگ ها را تنظیم کنید و موارد دیگر.

24 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید