FreePrograms.me

Movavi Video Editor Plus 24.0.2

برنامه ای جالب برای ویرایش و تبدیل ویدیوها به زبان روسی با پشتیبانی دسته ای و سایر موارد.

این برنامه دارای بسیاری از عملکردهای مفید برای تصحیح ویدئو می باشد. با وجود تعداد زیادی از عملیات برنامه، رابط کاربری آسان و بصری است. مووی به دلیل ترکیبی از کیفیت و سهولت استفاده در بین افراد با پیشینه های مختلف حرفه ای بسیار محبوب است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که هم یک تبلیغ با کیفیت را برای یک محصول مارک دار ویرایش کنید (به هر حال، این ویرایشگر توسط مارک هایی مانند کوکاکولا و مایکروسافت استفاده می شود) و به سادگی یک ویدیوی خانوادگی با بهترین لحظات. از یک سفر
کار با قطعات ویدیویی: برش قطعات از یک ویدیو، چسباندن با کیفیت بالا و همچنین افزودن انتقال های مختلف زیبا بین قطعات راحت است. توسعه دهندگان برنامه همچنین کاربران را با تعدادی فیلتر و جلوه های مختلف خوشحال کردند. این برنامه همچنین دارای مجموعه بزرگی از عناوین است که به راحتی قابل ویرایش هستند.
می توانید با استفاده از میکروفون، آلات موسیقی مختلف متصل به رایانه و همچنین پوشش ساده MP3 و سایر فرمت های صوتی، صداها را در برنامه قرار دهید. این برنامه دارای عملکردهای جالبی برای بهبود کیفیت ویدیو است، یعنی تثبیت، تنظیم کنتراست، روشنایی، وضوح ویدیو و بهبود خودکار کیفیت ویدیو.

بسیاری از بلاگرهای ویدیویی این ویرایشگر ویدیو را به دلیل سرعت عملکرد آن دوست دارند، زیرا باید مطالب را فیلمبرداری کرده و به سرعت در شبکه ارسال کنند، با حداقل زمان صرف ویرایش، و مطالب بعدی را آماده کنند.

در ادامه می توانید Movavi Video Editor Plus نسخه 24.0.2 را دانلود کنید

هنگام وارد کردن فایل‌های رسانه‌ای به یک پروژه، ضبط ویدیو و صدا از جمله تیونرهای تلویزیون، ضبط‌کننده‌های ویدیو (VHS) و دوربین‌های ویدیویی AVCHD امکان‌پذیر است. همچنین می توانید با استفاده از Movavi Video Editor اسلایدشوهای کاملی از عکس ها و تصاویر دیجیتال ایجاد کنید. پروژه های تمام شده را می توان بر روی هارد دیسک ذخیره کرد، در DVD رایت کرد، یا در قالبی بهینه شده برای مشاهده در انواع دستگاه های تلفن همراه (Apple، Nokia، Android، Sony PSP، BlackBerry، Xbox 360، Palm و غیره) وارد کرد.

29 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید