FreePrograms.me

Artweaver 7.0.14 رایگان


Artweaver یک برنامه تصحیح گرافیک شطرنجی خوب است که فقط برای ویندوز در دسترس است. برای کاربران مبتدی و متوسط ​​در نظر گرفته شده است.

Artweaver ویرایشگر گرافیکی دیگری است که ادعا می کند آنالوگ رایگان Adobe Photoshop است. این برنامه می تواند نقاشی را با رنگ روغن، رنگ اکریلیک، قلم مو، مداد رنگی، مداد، زغال، پاستل، ایربراش و غیره شبیه سازی کند. همچنین فیلترهای مختلفی برای کار با شفافیت و لایه ها، صادرات و وارد کردن فایل ها به فرمت های گرافیکی مختلف و موارد دیگر وجود دارد.
نرم افزار شامل تمامی ابزارهای لازم می باشد. می توانید تصاویر را ایجاد و ویرایش کنید، نقاشی های رنگ روغن و آبرنگ را تقلید کنید، رنگ ها را مدیریت کنید و عکس ها را تصحیح کنید.
تعدادی براش نیز در ویرایشگر موجود است، مانند روغن، پاستل، مداد، قلم مو و غیره. علاوه بر این، از تمام فرمت های فایل رسانه ای محبوب پشتیبانی می کند: GIF، PNG، JPEG، TGA، PSD و بسیاری دیگر.

یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار توانایی آن در همکاری است. شما می توانید به صورت آنلاین کار کنید و پروژه را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

می توانید Artweaver 7.0.14 Free را در زیر دانلود کنید

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، Artweaver دارای یک رابط کاربری جذاب و کاربرپسند است که می توانید به سرعت آن را درک کنید. می توانید Artweaver را به صورت رایگان دانلود کرده و بر روی آخرین نسخه های ویندوز نصب کنید


31 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید