FreePrograms.me

مبدل واحد آنلاین

Конвертер величин в режиме онлайн

مختلف برنامه های مبدل، خدمات آنلاین برای تبدیل فایل ها از یک فرمت به فرمت دیگر. ما به مبدل هایی نگاه کردیم که به کاربران در ترجمه فایل ها کمک می کردند از یک قالب به فرمت دیگر. امروز دوباره در مورد مبدل صحبت خواهیم کرد، اما دامنه آن تا حدودی متفاوت است. چنین مبدلی وجود دارد و در بسیاری از گوشی ها وجود داشته است و به احتمال زیاد بسیاری از ما از آن استفاده کرده ایم. ما در مورد خدماتی صحبت خواهیم کرد که به کاربران خدمات مبدل آنلاین ارائه می دهند. یک مبدل واحد عالی در وب سایت موجود است http://www.converter-si.ru. این سایت مجموعه ای استاندارد از مبدل های واحد را به کاربر ارائه می دهد، یعنی تبدیل مقادیر فیزیکی مانند وزن، زمان، فشار، سرعت، طول و موارد دیگر. استفاده از این سرویس بسیار راحت است، زیرا رابط کاربری آن بسیار راحت و قابل درک است.

مبدل دیگری که به صورت آنلاین کار می کند در وب سایت است http://www.convert-me.com/ru. این مبدل تفاوت قابل توجهی با قبلی دارد. در اینجا می توانید مقادیر مختلف را نیز تبدیل کنید. اما در مقایسه با سرویس قبلی، مقادیر بسیار بیشتری در این سایت وجود دارد.

در اینجا همه مقادیر به دسته ها تقسیم می شوند. به عنوان مثال، مقادیر اساسی وجود دارد. اینها شامل وزن، سرعت، مساحت و موارد دیگر است. همچنین در این سایت دسته بندی مقادیری مانند مهندسی، ویژه و کامپیوتر را خواهید یافت. رابط کاربری این سرویس کمی گیج کننده تر از رابط کاربری قبلی است، اما می توانید آن را بفهمید. مبدل های آنلاین ارائه شده در اینجا به شما کمک می کنند مقادیر را به درستی و سریع تبدیل کنید. هر دو مبدل دارای یک رابط کاربری کاملا واضح و کاربرپسند هستند.
18 جولای 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    3 دسامبر 2023 15:18
    خیلی ممنون، بالاخره این مبدل را پیدا کردم
  2. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 12:07
    مبدل واحد خنک و بسیار راحت. من اغلب از آن استفاده می کنم.
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:52
    مبدل عالی مقادیر مختلف زیادی وجود دارد.