FreePrograms.me

Adobe Premiere Pro 2024 24.5.0.57

Adobe Premiere Pro 2024 (Adobe Premier Pro 2024) یک ابزار ویرایش ویدیوی غیرخطی قدرتمند، منعطف و با کاربری آسان است. انواع محتوای رسانه ای را وارد کنید و ترکیب کنید - فیلم های گرفته شده از تلفن های همراه، با وضوح 5K و بالاتر - سپس فیلم ها را در قالب اصلی خود بدون نیاز به رمزگذاری مجدد ویرایش کنید. این برنامه دارای یک رابط کاربری راحت و بصری، یک جدول زمانی قابل تنظیم، میانبرهای زیادی برای سرعت بخشیدن به کار، و عملکردهای گسترده برای مدیریت فایل های رسانه ای است. عملکرد یک پیش نیاز مهم برای صحنه های پیچیده و شدید است و Premiere Pro بهتر از همه رقبای اینجاست. موتور Adobe Mercury Playback از محبوب ترین فرمت ها پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید از چندین کارت گرافیک برای سرعت بخشیدن به رندر و صادرات استفاده کنید.

با ویرایش متن، اکنون می توانید تمام مکث ها را تنها با یک کلیک حذف کنید و کنترل بیشتری بر پیش نمایش رونوشت خود داشته باشید. پشتیبانی صوتی چند کاناله همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از یک کانال خاص یا ترکیبی از همه کانال ها، یک فایل صوتی را دوباره استخراج کنید. با تنظیمات رنگ ساده و فشرده سازی تونال بهتر، می توانید بدون مراحل اضافی یا پیچیده، کارهای خیره کننده ای ایجاد کنید. تنظیم رنگ چندین گزینه رنگ را در یک برگه گرد هم می آورد و به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی تغییرات را اعمال کنید و نتایج را مشاهده کنید. ویژگی جدید Auto Audio Tagging به طور خودکار فایل های صوتی را به عنوان دیالوگ، موسیقی، SFX یا حالت برچسب گذاری می کند، کنترل ها را در پنل کنترل صوتی ضروری باز می کند و به شما امکان دسترسی فوری به مهم ترین ابزارها برای ایجاد صدای حرفه ای را می دهد.
Video Effects Manager به شما امکان می دهد تمام برنامه های افزودنی شخص ثالث را در یک مکان مدیریت کنید. به سرعت افزونه های ناسازگار را شناسایی، تعمیر و حذف کنید تا پایداری سیستم بهبود یابد و سریعتر به کار بازگردید. با راه اندازی مجدد خودکار پروژه، می توانید به راحتی از جایی که کار را متوقف کرده اید ادامه دهید. اکنون می توانید به راحتی بازیابی کنید و اگر برنامه شما به طور غیرمنتظره ای از کار افتاد، به پروژه های Premiere Pro ادامه دهید. Premiere Pro اکنون از رمزگشایی و رمزگذاری فایل های H264/HEVC با استفاده از کارت های گرافیک Intel Discrete Graphics (Intel Arc) پشتیبانی می کند و عملکرد برنامه را بیشتر بهبود می بخشد. بهبودهای اخیر رمزگشایی پردازنده گرافیکی با شتاب سخت افزاری را به فرمت R3D Raw RED در ویندوز اضافه کرده است (شتاب GPU در حال حاضر در macOS ارائه می شود). پشتیبانی از GPU برای پردازنده های گرافیکی Nvidia و AMD با حداقل 6 گیگابایت حافظه گرافیکی کار می کند. برای آزمایش ویژگی های جدید، باید Adobe Premier Pro 2024 کرک شده به زبان روسی را به صورت رایگان دانلود کنید.

قبلاً اهداف خاصی برای هر قسمت ذخیره می شد و نمی توانست با قسمت ها و پروژه های دیگر به اشتراک گذاشته شود. می توانید اهداف سفارشی را در حالت صادرات اضافه، ویرایش و ذخیره کنید. انتقال مطمئن امن (SRT) یک پروتکل پخش ویدئو مبتنی بر UDP است که به بسته های حاوی داده های ویدئویی و صوتی از Premiere Pro اجازه می دهد تا به مخاطبان مختلف منتقل شود. SRT به اتصال بین Premiere Pro و سرویس گیرنده Viewer نیاز دارد. هنگامی که یک دست دادن معتبر ایجاد شد، Premiere Pro ویدیو را برای مشتری مرورگر ارسال می کند.

می توانید Adobe Premiere Pro 2024 نسخه 24.5.0.57 را در زیر دانلود کنید

هنگامی که یک پروژه ایجاد می کنید، می توانید تنظیماتی را که باید برای هر رسانه ای که وارد می کنید اعمال شود، از قبل تعریف کنید. شما می توانید یک کپی از ویدئو ایجاد کنید، آن را به فرمت جدیدی تبدیل کنید، یا یک پروکسی به هر کلیپ متصل کنید، که چیزی نیست جز یک ویدئو با وضوح پایین بر اساس رسانه اصلی، که برای دستکاری با ابزارهای ویرایش در نظر گرفته شده است - این ویژگی برای کسانی که می خواهند ویدیوها را سریعتر رندر کنند ارزشمند است زیرا تغییرات اعمال شده در پروکسی را می توان روی فایل های RAW نیز اعمال کرد.

28 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید