FreePrograms.me

کارگاههای سبک 2023.2.0.15168

آیا می خواهید ویدیوهایی با کیفیت استودیو ایجاد کنید؟ فقط Lightworks را به زبان روسی به صورت رایگان در رایانه شخصی خود دانلود کنید و از خلاقیت نامحدود لذت ببرید. برنامه ای که در آن فیلم های پرفروش هالیوود مانند "Pulp Fiction"، "Moulin Rouge"، "The Wolf of Wall Street" ویرایش شدند، امروز در دسترس هر کسی است که حداقل تجربه کمی در کار با ویرایشگرهای ویدئویی داشته باشد.
یک ویرایشگر ویدئو با طیف چشمگیر از عملکردهای متنوع، از جمله همگام سازی ویدئو و صدا با سرعت دلخواه، پخش چند کاناله، اعمال افکت های مختلف، پشتیبانی از ویدئو با وضوح SD، HD و 2K در فرمت های DPX و RED، پشتیبانی سخت افزاری برای افزایش سرعت وظایف محاسباتی و خیلی بیشتر.
یک برنامه ویرایش ویدیویی جالب و قدرتمند، مناسب برای ویرایش غیر خطی. علاوه بر حجم بالای فایل اجرایی، توابع مفید زیادی دریافت می‌کنید، به عنوان مثال، می‌توانید ویدیو و صدا را با سرعت مورد نیاز همگام‌سازی کنید، می‌توانید افکت‌ها را اعمال کنید و با فیلم‌هایی با فرمت‌های مختلف کار کنید.

البته، این برنامه باید برای ویرایش ویدیو عالی باشد، فقط باید آن را کشف کنید، زیرا پشتیبانی روسیه وجود ندارد، بنابراین همه نمی توانند به راحتی با آن کار کنند. من می خواهم توجه داشته باشم که مجموعه ای از قابلیت های در حال حاضر غنی را می توان با افزونه ها گسترش داد. مزیت بزرگ Lightworks توانایی کار بر روی یک پروژه همراه با سایر کاربران است.
وقتی برای اولین بار شروع به کار کردید، باید در وب سایت آنها ثبت نام کنید، پس از آن نامه ای به ایمیل شما ارسال می شود، سپس می توانید به منوی اصلی بروید و شروع به کار کنید.
Lightworks برای ویرایش حرفه ای ویدیو طراحی شده است. این نرم افزار دارای تعداد زیادی جلوه های بصری از پیش نصب شده، تنظیمات رنگ پیشرفته است و به مجموعه عظیمی از انتقال های متحرک بین فریم مجهز شده است. سیستم غیر خطی به شما امکان می دهد فرمت های گرافیکی، ویدئویی و صوتی و انیمیشن را در فیلم ها ترکیب کنید.
Lightwork را نمی توان یک برنامه ساده نامید - رابط کاربری کاملاً گیج کننده است و علاوه بر این، فقط تا حدی روسی شده است. 
قابلیت اصلی Lightworks برای ویرایش ویدیو است. البته این برنامه دارای عملکردهای زیادی از جمله تصحیح تصاویر و اعمال افکت است، اما مشخصات اصلی برنامه ویرایش است. کار با جدول زمانی پروژه کنترل کاملی بر روی مواد می دهد - درج، حذف، پر کردن، تعدادی تغییرات برای هر یک از قسمت ها و غیره. البته کشیدن و رها کردن مواد و سایر امکانات در آنجا کار می کند.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که از فیلم ها در فرمت های مختلف و با مشخصات فنی متفاوت در یک پروژه استفاده کنید. ویدیوهای کاملاً متفاوتی را می توان در جدول زمانی پروژه یکسان قرار داد. این برنامه علاوه بر ویرایش ویدئو، از کار با صدا نیز پشتیبانی می کند.
همکاری در پروژه یکی دیگر از ویژگی های Lightworks است. این امکان وجود دارد که چندین کاربر روی یک پروژه با قابلیت تمایز حقوق برای انجام عملیات کار کنند.

ویژگی های کلیدی Lightworks:

  • قابلیت ویرایش گسترده؛
  • رابط کاربری شی گرا با کنسول سخت افزاری.
  • پشتیبانی از فرمت ها و کدک های مختلف (AVI، QuickTime، MXF، DPX، RED R3D، DV، DVCPRO HD، XDCAM HD، DNxHD، ProRes، و غیره)؛
  • همگام سازی ویدئو و صدا با سرعت دلخواه؛
  • ویرایش چند دوربینی با تعداد نامحدود منبع و دو خروجی SDI برای نظارت؛
  • پشتیبانی از افزونه؛
  • در دسترس بودن جلوه های مختلف برای ویدئو و صدا.
  • توانایی همکاری در پروژه ها؛
  • پشتیبانی از یونیکد و موارد دیگر.

نسخه رایگان Lightworks برای کاربر خانگی طراحی شده است - به شما امکان می دهد تمام کارهای نصب اولیه را انجام دهید. محدودیت - توانایی ذخیره ویدیوها فقط با صادرات به رسانه های اجتماعی. شبکه ها و نه بالاترین وضوح. نسخه پولی برای حرفه ای ها طراحی شده است و دارای عملکرد کامل است.

می توانید لایت ورک نسخه 2023.2.0.15168 را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید

رابط بصری، قابلیت ویرایش همه کاره، و سازگار با چندین فرمت ویدیویی، زیرا من کلیپ ها را از تلفن و دوربین خود به طور همزمان ویرایش می کنم. همچنین می تواند با سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، مک و لینوکس کار کند، بنابراین من هیچ مشکلی برای تعویض دستگاه ندارم.

04 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید