FreePrograms.me

iCarePDF باز کردن و قفل کردن 1.0.0

این یک راه حل مناسب برای باز کردن و قفل کردن اسناد Adobe PDF است.
PDF Unlock - برای باز کردن قفل فایل‌های PDF از محدودیت‌های کپی، ویرایش و چاپ یا باز کردن رمز عبور مالک فایل‌های PDF کار می‌کند. با یک ابزار قابل اعتماد باز کردن قفل PDF خروجی گرا، اکنون می توانید فایل های PDF خود را تنها با یک کلیک از محدودیت ها آزاد کنید. شما به راحتی می توانید عملکردهای کپی متن، استخراج تصاویر، ویرایش، ذخیره و چاپ فایل های PDF محدود شده را انجام دهید، و تمام محدودیت ها را به راحتی و ایمن باز کنید. طراحی شده با استفاده از فرآیند باز کردن قفل دسته ای برای باز کردن قفل چندین فایل PDF به طور همزمان، روند زمان بر باز کردن هر فایل PDF را در یک زمان کاهش می دهد.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد اسناد PDF را رمزگذاری و رمزگشایی کنند و همچنین محدودیت های دسترسی و چاپ را بر اساس نیاز خود اضافه کنند. این برنامه سطح بالایی از امنیت داده ها و حریم خصوصی را فراهم می کند و برای کسانی که می خواهند از اطلاعات خود در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کنند ایده آل است.
این برنامه متعلق به ابزارهای آفیس، به طور دقیق تر به مدیریت اسناد است. آخرین بسته نصبی قابل دانلود 3,1 مگابایت است. توسعه دهنده واقعی این برنامه PDF1 Inc است.
PDF Lock - برای قفل کردن، محافظت و ایمن کردن فایل‌های PDF کار می‌کند. با استفاده از گزینه PDF lock می توانید فایل های PDF را با رمز کاربری قفل کنید و فایل های PDF را برای چاپ، کپی و ویرایش قفل کنید.
قفل کردن فایل‌های PDF با رمز عبور کاربر - با استفاده از این گزینه می‌توانید رمز کاربری فایل PDF را وارد کنید تا از فایل‌های PDF در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کنید. 
قفل کردن فایل PDF برای چاپ، کپی و ویرایش - با استفاده از این گزینه، می توانید به سرعت یک رمز عبور محدود (گذرواژه مالک) را برای فایل های PDF اعمال کنید تا کاربران را از انجام فعالیت هایی مانند ویرایش، کپی، تغییر، استخراج، چاپ فایل های PDF محدود کنید. 

قابلیت اصلی iCarePDF Unlock & Lock شامل قابلیت پردازش انبوه فایل ها است که به ویژه در هنگام کار با حجم زیاد داده مفید است. استفاده از این برنامه آسان است و به شما امکان می دهد اسناد را به راحتی به صف پردازش اضافه کنید و حتی برای مبتدیان نیز قابل دسترسی باشد.
لیست ویژگی های اصلی iCarePDF Unlock & Lock:
  • رمزگذاری فایل های PDF با رمز عبور؛
  • رمزگشایی فایل های PDF محافظت شده با رمز عبور؛
  • ایجاد محدودیت برای دسترسی به اسناد؛
  • محدود کردن توانایی چاپ و ویرایش فایل ها؛
  • پردازش انبوه اسناد PDF؛
  • رابط کاربری ساده و شهودی؛
  • امکان انتخاب انواع مختلف رمزگذاری

چندین فایل PDF را به صورت دسته ای با استفاده از گزینه مسدود کردن PDF مسدود کنید و در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. بنابراین، PDF را با کلیک های فوری قفل کنید و از فایل های PDF محرمانه خود در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کنید.

می توانید iCarePDF Unlock & Lock نسخه 1.0.0 را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید

کاربران می‌توانند انواع مختلف رمزگذاری را انتخاب کنند و محدودیت‌هایی را برای چاپ یا ویرایش اسناد تعیین کنند و انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری بر روی فایل‌ها فراهم کنند.

06 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید