FreePrograms.me

روتوش آنلاین صورت

Онлайн ретушь лица

در این مورد، ابزار به معنای انواع مختلف است ویرایشگرهای عکس. چنین ویرایشگرهایی در حال حاضر طیف وسیعی از ابزارهای مختلف را دارند که با آنها می توانید عکس ها را به طور موثر پردازش کنید. اما اغلب چنین ویرایشگرهایی برای پردازش حرفه ای عکس استفاده می شود. اگر فقط نیاز به حذف عیوب یک عکس دارید، می توانید از یک ابزار استفاده کنید. اگر در یک عکس نیاز به حذف عیوب بزرگ از چهره دارید، باید از ابزاری به نام روتوش استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید عیوب مختلف را در یک عکس از چهره پاک کنید. به عنوان مثال، روتوش برای از بین بردن آکنه از عکس، چین و چروک، جوش های سرسیاه و موارد دیگر عالی است. در زیر چندین سرویس آنلاین ارائه شده است که این ابزار را ارائه می دهند.

یک سرویس بسیار راحت در وب سایت موجود است http://makeup.pho.to/ru. در اینجا فقط باید پیوند را باز کنید v مرورگر lyubom، یک عکس آپلود کنید و سپس روی دکمه "اعمال" کلیک کنید. پس از انجام این مراحل به نتیجه ای با کیفیت خواهید رسید.

علاوه بر این، در این سایت می توانید از ابزارهای دیگری برای پردازش عکس ها استفاده کنید. به عنوان مثال، یک ویرایشگر عکس وجود دارد که عملکردهای اساسی برای پردازش عکس ها دارد.

این سایت http://retush.net/retush همچنین می توانید از ابزار روتوش استفاده کنید. اگر این سایت را با سایت قبلی مقایسه کنید، گیج کننده تر و پیچیده تر به نظر می رسد. اما این تنها برداشت اول است. شما باید یک عکس آپلود کنید و "رتوش" را در نوار ابزار کناری انتخاب کنید. و در اینجا باید آنچه را که برای پردازش عکس نیاز دارید انتخاب کنید. اگر می خواهید عکس های خود را با ابزار روتوش پردازش کنید، از خدمات ارائه شده در اینجا استفاده کنید.
28 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:07
    سایت آرایش حتی در روتوش عکس ها هم بد نیست. همه چیز طبیعی به نظر می رسد.