FreePrograms.me

Fotostar یک ویرایشگر عکس خوب است


مردم در شبکه های اجتماعی چه می کنند؟ البته اکثریت اینجا ارتباط برقرار می کنند. و تقریباً هر شبکه اجتماعی این فرصت را دارد که عکس های شما را پست کند. گرفتن عکس کار سختی نیست، اما اکثر کاربران ترجیح می دهند قبل از ارسال عکس، آنها را پردازش کنند. و البته از آنها برای چنین اهدافی استفاده می شود ویرایشگرهای مختلف عکس. امروزه برنامه های مختلفی برای ویرایش و پردازش عکس ها وجود دارد. اما آن دسته از افرادی که می خواهند فوراً عکس ها را ویرایش کنند نیازی به ویرایشگرهای عکس حرفه ای ندارند. در چنین شرایطی، استفاده از یک سرویس آنلاین برای همان پردازش و ویرایش عکس راحت تر است که کارساز خواهد بود در هر مرورگر مدرن. امروز در مورد یکی از این خدمات صحبت خواهیم کرد.

Fotostar یک ویرایشگر تصویر آنلاین رایگان است. با استفاده از این ویرایشگر می توانید هر عکسی را به صورت آنلاین پردازش کنید. شایان ذکر است فوراً استفاده از این ویرایشگر عکس بسیار آسان است و دارای رابط روسی زبان است.

برای شروع استفاده از ویرایشگر Fotostar، باید پیوند را دنبال کنید http://fotostars.me. سپس باید روی دکمه ای که می گوید:ویرایش عکس". پس از این، باید عکس را آپلود کنید و می توانید شروع به ویرایش کنید.

هیچ چیز اضافی در ویرایشگر عکس Fotostar وجود ندارد. در اینجا فقط ابزارهای اولیه برای پردازش عکس وجود دارد. به عنوان مثال، در اینجا می توانید پیدا کنید جلوه های مختلف، قاب های رنگارنگ، کتیبه های روشن و موارد دیگر. چرا به چنین ویرایشگر عکسی نیاز دارید؟ اگر کاربر به پردازش عکس سریع و در عین حال با کیفیت بالا نیاز داشته باشد، این دقیقاً همان ویرایشگر است.
22 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Эля
    1 ژانویه 2017 15:28
    بله برنامه خیلی باحالیه که میتونید دانلودش کنید
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:52
    من عاشق ویرایشگرهای عکس هستم که نیازی به نصب ندارند.