FreePrograms.me

اتصال به اینترنت نامحدود در Tele 2

Подключаем безлимитный интернет на Теле 2


اگر می خواهید از طریق تلفن همراه خود تماس بگیرید یا از اینترنت استفاده کنید، پس یک تلفن کافی نیست. نیاز بیشتری سیم کارت برخی اپراتورهای تلفن همراه. در کشور ما هم به اندازه کافی از اینها وجود دارد. و امروزه بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه بزرگ این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند تا به اینترنت نامحدود و همچنین سیم کارت های تماس RocketSMS.by برای بلاروس متصل شوند. بیایید به سؤال زیر نگاه کنیم: اگر از خدمات ارتباطی ارائه شده توسط اپراتور تلفن همراه Tele 2 استفاده می کنید، چگونه به اینترنت نامحدود متصل شوید.

اپراتور مخابراتی Tele 2 امروزه بسیار محبوب است خدمات آن توسط تعداد قابل توجهی از مشترکین استفاده می شود. همه اینها به این دلیل است که این اپراتور مخابراتی شرایط مطلوبی را با قیمت های بسیار پایین برای مشتریان خود فراهم می کند. اما بیایید مستقیماً به سؤال بپردازیم.

بلافاصله باید گفت که اینترنت نامحدود از اپراتورهای تلفن همراه به معنای کاملاً نامحدود نیست. اغلب، این تعریف به مقدار معینی از ترافیک روزانه یا ماهانه اشاره دارد.

اپراتور مخابراتی Tele 2 چندین گزینه نامحدود برای آن دارد اینترنت تلفن همراه. اولی به نام "اینترنت از گوشی شما"، و دوم -"اپرا مینی نامحدود". هر دو سرویس با هزینه اشتراک روزانه ارائه می شوند.

اولین راه برای اتصال به سرویس های فوق استفاده از حساب شخصی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بروید در مرورگر شما по ссылке https://my.tele2.ru و در اینجا فعال کنید و سپس حساب شخصی خود را وارد کنید. فعال سازی سرویس ها با استفاده از این روش بسیار ساده است.

اگر می خواهید گزینه «اینترنت از تلفن» را وصل کنید، می توانید این کار را به چند روش انجام دهید. می توانید از دستور USSD استفاده کنید * 155 * 151 #. فقط باید این دستور را در گوشی خود تایپ کنید و دکمه تماس را فشار دهید. همچنین می توانید با تماس با شماره این سرویس را فعال کنید 611. این شماره سرویس مشترک Tele 2 است.

اگر سرویس "اینترنت از تلفن" را از طریق حساب شخصی خود وصل کنید، قبل از هر چیز باید وارد آن شوید. سپس به بخش "تعرفه و خدمات". بعد، بخش را پیدا کنید و به آن بروید"راه اندازی خدمات"و اینجا در بخش"بسته ها و تخفیف"انتخاب سرویس"اینترنت از گوشی شما".

برای استفاده از گزینه "اپرا مینی نامحدود"شما همچنین باید چند مرحله ساده را دنبال کنید. اول از همه، شما باید خود مرورگر وب Opera را روی تلفن همراه خود نصب کنید. می توانید آن را به صورت رایگان مثلاً در فروشگاه برنامه Play Market دانلود کنید. در وب سایت http://www.opera.com/ru/mobile می توانید مرورگر اپرا را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای گوشی شما مناسب است.

ساده ترین راه برای اتصال به سرویس "Opera Mini Unlimited" استفاده از دستور USSD است. شما باید دستور را از تلفن همراه خود شماره گیری کنید * 149 * 1 # و یک کلید تماس پس از انجام این مراحل، این سرویس به گوشی شما متصل خواهد شد. به هر حال، می توانید سرویس را با دستور دیگری غیرفعال کنید، یعنی *149 * 0 # و یک کلید تماس

اگر از خدمات ارتباطی Tele 2 استفاده می کنید و به اینترنت نامحدود روی گوشی خود نیاز دارید، از روش های ارائه شده در این مقاله برای اتصال آن استفاده کنید. اما قبل از اتصال این خدمات، شرایط و ضوابط ارائه آنها را مطالعه کنید، زیرا در هر منطقه متفاوت است.

18 ژوئن 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:19
    Tele2 بر خلاف سایر اپراتورها هرگز با گیگ ها مشکلی نداشته است. 
  2. آرکادی
    9 ژانویه 2024 23:40
    من مدت زیادی است که از Tele 2 استفاده می کنم، اپراتور خوب است و هرگز من را ناامید نکرده است، من عاشق عملکرد انتقال گیگابایت هستم، همه چیز عالی است