FreePrograms.me

OCR صفحه نمایش 5.0.0.6

Screen OCR یک ابزار مفید است که متنی را که نمی‌توان آن‌ها را به روش معمولی در کلیپ بورد کپی کرد، خواه یک تصویر یا یک پنجره پاپ آپ در ویندوز، استخراج و تبدیل می‌کند.
در بیشتر موارد، کپی کردن متن یک کار بسیار ساده است. با این حال، برخی از وب سایت ها این ویژگی را ممنوع می کنند و دور زدن این محدودیت کاملاً مشکل ساز است. شما می توانید از خدمات تشخیص متن آنلاین استفاده کنید، اما آنها خیلی راحت نیستند. بنابراین بهتر است از Screen OCR استفاده کنید.

این برنامه در Softonic در تاریخ 4 آوریل 2018 منتشر شده است و ما هنوز فرصتی برای آزمایش آن نداشته ایم.
این برنامه تصاویر را برای محتوای متنی تجزیه و تحلیل می کند و آنها را برای کپی مناسب می کند. از ویژگی اسکرین شات داخلی برای گرفتن ناحیه مورد نظر خود استفاده کنید و به ابزار اجازه دهید با کلیک بر روی OCR تصویر را پردازش کند. سپس متن در یک برگه جداگانه ظاهر می شود و می تواند طبق معمول در کلیپ بورد کپی شود. 
در تنظیمات، می توانید یک کلید ترکیبی جداگانه برای گرفتن اسکرین شات و در صورت تمایل، محل ذخیره تصاویر در فرمت های PNG، BMP، JPG، GIF یا PDF را مشخص کنید. این برنامه بیش از 100 زبان از جمله آلمانی، انگلیسی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی و عربی را می شناسد. نسخه آزمایشی برنامه Easy Screen OCR به شما امکان می دهد در مجموع 20 تصویر را تجزیه و تحلیل کنید، این شما را تهدید نمی کند، شما یک نسخه کامل با فعال سازی دارید، هر آنچه برای این کار نیاز دارید در آرشیو است، ما از آن استفاده می کنیم و از آن لذت می بریم.
عملکردهای کلیدی:

  • کپی کردن هر متنی از صفحه کامپیوتر؛
  • تبدیل تصاویر به متن؛
  • تعریف فونت های سفارشی.
  • فعال سازی برنامه با ترکیب کلید؛
  • کپی کردن نتیجه تشخیص


به طور کلی، Screen OCR یک روش بسیار ساده و سریع برای تبدیل هر متنی به متن قابل ویرایش، بدون دستکاری های پیچیده غیر ضروری است.

می توانید Screen OCR نسخه 5.0.0.6 را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است، که در آن تمام عملکردهای اصلی از طریق یک دکمه در دسترس هستند - "گرفتن متن". با کلیک بر روی این دکمه، کاربر می تواند هر متنی را روی صفحه نمایش، خواه یک تصویر یا یک صفحه وب، برجسته کند. OCR صفحه به صورت بی صدا در سینی سیستم اجرا می شود و می تواند همراه با سیستم عامل راه اندازی شود. برای راحتی، همچنین می توان از کلیدهای داغ مانند Ctrl + Shift + A استفاده کرد یا هر ترکیب دیگری را به درخواست کاربر پیکربندی کرد.

04 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید