FreePrograms.me

ویدئو - نصب 19.0

VideoMONTAZH یک برنامه ساده اما بسیار کاربردی برای ویرایش فیلم است. سردبیر روسی از بسیاری جهات برتر از همتایان خارجی خود است. ویرایشگر ویدیو دارای مجموعه ای از ابزارهای اساسی برای پردازش ویدیو است و برای مبتدیان این تجارت بسیار مناسب است.
یکی از معدود ویرایشگرهای ویدیویی که به کاربران مبتدی اجازه می دهد تا اولین ویدیوهای خود را به طور کامل ویرایش کنند.

این نرم افزار دارای ساختار کار گام به گام قابل دسترس و آموزش آنلاین داخلی با توضیح دقیق ابزارها و عملکرد برنامه است. به این یک کتابخانه بزرگ از جلوه های بصری و گرافیکی اضافه شده است که می تواند تنها با چند کلیک در یک ویدیو درج شود. VideoMONTAZH از تمام فرمت های ویدیویی و صوتی محبوب پشتیبانی می کند: AVI، MKV، MOV، و غیره. با استفاده از VideoMONTING، می توانید مستقیماً ویدیوی تمام شده را روی دیسک، هر رسانه خارجی ضبط کنید، یا ویدیو را مستقیماً به یوتیوب یا شبکه های اجتماعی صادر کنید. زبان روسی بصری به کاربران اجازه نمی دهد در برنامه گیج شوند و دستورالعمل های گام به گام و بسیاری از تنظیمات آماده برای صادرات می توانند با هر کار کاربر کنار بیایند.
VideoMONTING به شما امکان می دهد آهنگ های صوتی را به خوبی تنظیم کنید و به طور کلی با صدا کار کنید. علاوه بر این، این برنامه از کار با chromakey پشتیبانی می کند. برش یا جایگزینی پس‌زمینه با پس‌زمینه دیگری، به لطف درخواست‌های خود ابزار، دشوار نخواهد بود. VideoMONTAGE می تواند به یک دستیار ضروری در ایجاد فیلم های با کیفیت بالا حتی بدون اطلاع از برنامه تبدیل شود و برای ویرایش فیلم های ساده، برش ها، فیلم های آموزشی، نمایش اسلاید و غیره عالی است.

علاوه بر این، می توانید سرعت ویدیو را تغییر دهید و همچنین می توانید قطعه خاصی را از کلیپ ویدیویی برش دهید. علاوه بر این، می توانید ویدیو را 90 درجه در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. اگر فیلم شما هنوز کاملاً آماده نیست، می‌توانید آن را به‌عنوان یک پروژه ذخیره کنید و در هر زمان دیگری که برای شما مناسب باشد به ساخت آن ادامه دهید. وقتی فیلم در نهایت آماده شد، می توانید آن را به عنوان یک ویدیوی AVI ذخیره کنید و همچنین می توانید انتخاب کنید که برای کدام دستگاه خاص می خواهید آن را ذخیره کنید و خود برنامه فرمت مورد نیاز آن را انتخاب کند. 

برنامه Video - INSTALLATION نسخه 19.0 را می توانید در زیر دانلود کنید

با دانلود رایگان ویرایشگر ویدیویی به زبان روسی، می توانید مشکلات خانگی و تجاری را حل کنید. این ویرایشگر برای همه گروه های کاربری مناسب است.


22 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید