FreePrograms.me

XnView 2.51.6 استاندارد

این برنامه دارای ابزارهای قدرتمند ناوبری و مدیریت فایل است: پیش نمایش، تصاویر کوچک (کپی های کوچک)، پشتیبانی از فایل ها با توضیحات، کپی/پیست کردن فایل ها از طریق بافر، پشتیبانی از کشیدن و رها کردن، مشاهده فایل های غیر گرافیکی، ایجاد خودکار لیستی از فایل ها فایل‌ها، ادغام با ویندوز (افزودن دستور «Browse with XnView» به منوی زمینه، ارتباط با فایل‌های گرافیکی، افزودن آیکون‌ها به دسک‌تاپ، به منوی Start). 

از بسیاری جهات نسبت به هر بیننده/تبدیل فایل گرافیکی برتری دارد. این برنامه می تواند عملیات هایی مانند برش، تغییر اندازه تصویر/بوم، چاپ، تغییر گاما - کنتراست - روشنایی - تعادل و موارد دیگر را روی تصاویر انجام دهد. همه این عملیات و فیلترها (در هر ترکیبی) می توانند به طور همزمان روی تعداد زیادی فایل در حالت خودکار اعمال شوند. این ترکیب ها را می توان به عنوان اسکریپت ذخیره کرد و بعدا استفاده کرد.
یکی از تفاوت های اصلی این برنامه، تعداد بسیار زیاد فرمت های پشتیبانی شده (حدود 400!)، از رایج ترین تا عجیب ترین، پشتیبانی از بیش از 45 زبان است. این برنامه از تبدیل دسته ای و جریانی پشتیبانی می کند که پارامترهای آن در تنظیمات برنامه تنظیم شده است.
چندین گزینه اضافی عبارتند از: کار با یک اسکنر، کار با لیست مخاطبین، ایجاد اسکرین شات، کار با کاغذ دیواری ویندوز، برش، تولید آلبوم های html برای ارسال در اینترنت، گرفتن تصویر (پنجره فعال، کل صفحه، منطقه سفارشی)، درج یک تصویر از بافر، شمارش رنگ های استفاده شده در تصویر. به طور کلی، همه امکانات برای هر سلیقه.

رابط XnView بسیار راحت است و کاربر می تواند بسیاری از موارد را به دلخواه پیکربندی کند. علاوه بر این، این بیننده دارای طراحی اصیل و نسبتاً دلپذیری است که پس از دکمه ها و پنل های یکنواخت سایر برنامه ها، چشم نوازی می کند. همچنین در صورت تمایل می توانید فیلم ها را در برخی از فرمت ها تماشا کنید. درست است که این تابع به اندازه کافی خوب پیاده سازی نشده است، اما این هدف اصلی برنامه نیست.

می توانید XnView نسخه 2.51.6 Standard را در زیر دانلود کنید

اگر لیستی از فرمت های پشتیبانی شده را جمع آوری کنید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد، توصیه می کنم فقط به وب سایت رسمی بروید، در واقع بسیار بزرگ است، بیش از چهارصد، پس خودتان فکر کنید. علاوه بر این، برای کار با اسکنر خود پشتیبانی دریافت خواهید کرد، می توانید صفحات HTML با گرافیک ایجاد کنید، یک ابزار ساده وجود دارد که تعداد رنگ های یک تصویر را می شمارد. 

23 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید