FreePrograms.me

AVS Video Editor 10.0.1.421

AVS Video Editor ویرایش ویدیو را ساده تر از آنچه در نگاه اول به نظر می رسد، می کند. ممکن است به اندازه سایر ویرایشگرهای ویدیویی حرفه‌ای‌تر غنی نباشد، اما برای ایجاد ترکیب‌های رسانه خانگی از آخرین سفر تعطیلات یا تولد کودک شما عالی عمل می‌کند.

این برنامه رابط کاربری خوبی دارد که استفاده از آن لذت بخش است. از چیدمان ویرایشگر کلاسیک پیروی می کند، با مناطق مختلف اختصاص داده شده به کتابخانه رسانه، جدول زمانی و پنجره پیش نمایش. علاوه بر این، AVS Video Editor شامل انواع افکت‌های انتقال، جلوه‌های ویدیویی، و بلوک‌های متنی و ویدیویی می‌شود تا به شما کمک کند تا به راحتی ویدیوی خود را جذاب کنید.
کل فرآیند خلاقانه توسط AVS Video Editor پوشش داده می شود، از ضبط ویدئو از طیف گسترده ای از منابع خارجی تا در نهایت ذخیره سازی ساخته شما در قالب های مختلف بسته به پلت فرم مورد نظر شما: فایل کامپیوتر، دیسک رایت شده، دستگاه چند رسانه ای یا صفحه وب.

ویرایش و ذخیره ویدیوها در تمام فرمت های محبوب (MP4، M4V، MOV، MKV، WEBM، AVI، DVD، VOB، MPG، WMV، 3GP، FLV، M2TS، TS، و غیره)

ویدئو را با هر رزولوشنی پردازش کنید: HD، Full HD، 2K Quad HD، 4K Ultra HD و DCI 4K.

باز کردن، ویرایش و ذخیره ویدیوها با استفاده از کدک های محبوب H.264/AVC، VP8، MPEG - 4، MPEG - 2، MJPEG، H.263، و غیره. همچنین می توانید فایل ها را با کدک های H.265/HEVC مدرن، AV1، VP9 باز کنید. .

سرعت ویرایش ویدیوی HD با فناوری حافظه داخلی داخلی و رمزگشایی ویدیو با شتاب سخت افزاری با استفاده از کارت های گرافیک (GPU): Intel HD Graphics یا NVIDIA® GeForce®. برای کدک‌های H.264/AVC، H.265/HEVC، AV1، VP9، VP8، VC - 1 و MPEG - 2 موجود است.

از پیش تنظیم های خودکار مناسب برای رایانه های قدرتمند استفاده کنید.

AVS Video Editor ترکیبی عالی از قدرت و سهولت استفاده است که به کاربر معمولی تمام ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش ویدیو را در اختیار می‌گذارد و در عین حال دشواری را در سطح معقولی حفظ می‌کند.

در ادامه می توانید AVS Video Editor نسخه 10.0.1.421 را دانلود کنید

الگوریتم تشخیص صحنه خودکار به شما امکان می دهد تا به سرعت فایل ها را پیمایش کنید، ویرایش کنید و از بروز خطا در هنگام برش و ترکیب فایل ها جلوگیری کنید. تنظیمات و ویژگی های صوتی و تصویری جداگانه. ابزار داخلی ویرایشگر صوتی به شما امکان می دهد آهنگ های صوتی را برای فیلم های ایجاد شده ویرایش و ترکیب کنید.

23 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید