FreePrograms.me

Icecream Video Editor 3.20

امکان افزودن فایل های ویدئویی، تصاویر و فایل های صوتی به برنامه و سپس افزودن آنها به تایم لاین وجود دارد.
کاربر همچنین می‌تواند رنگ‌ها، جلوه‌های بصری و انتقال بین صحنه‌ها را اضافه کند، متن اضافه کند، جلوه‌ها را روی آن اعمال کند و مکان آن را روی صفحه تعیین کند، فرمت ویدیو، وضوح و کیفیت را تنظیم کند، ویدیو و صدا را اصلاح کند، ویدیو و تصاویر را بچرخاند و برگرداند. ویدیوها را ایجاد کنید و آنها را مستقیماً از برنامه و موارد دیگر در Google Drive، YouTube و Dropbox آپلود کنید.
یک برنامه ویرایش ویدیوی کاربرپسند را برای افراد حرفه ای و مبتدی کشف کنید. برش، برش، و ادغام کلیپ های ویدئویی، افزودن انتقال، صدا و موارد دیگر.

همانطور که نویسندگان می نویسند، توسعه آنها برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته شده است، البته با ابزارهای پیشرفته تر کار می کنند. با این حال، در اینجا سهولت استفاده و عملکردهایی را خواهید یافت که به هر کاربری اجازه می‌دهد هم ویدیوهای موجود را ویرایش کند و هم ویدیوهای جدید را از ابتدا ایجاد کند. اگرچه رابط کاربری ظاهری بصری نسبتاً آشنا دارد (بسیار شبیه به بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر از این نوع)، Icecream Video Editor دارای تعدادی ویژگی ویرایش قدرتمند است که به زیبایی در منو تعبیه شده است.

ایجاد یک ویدیو با کیفیت بالا از هر قطعه ای از فیلم یا تصویر را آسان می کند. برای اینکه آنها را به هم بچسبانید، فقط باید آنها را در یک جدول زمانی قرار دهید و لحظات غیر ضروری را کوتاه کنید. شما به راحتی می توانید تغییرات ناگهانی در فریم ها را در حین ویرایش با استفاده از انتقال ها و جلوه های داخلی حذف کنید و یک نوار از تکه های ویدیو یا عکس های مورد نیاز خود ایجاد کنید. همچنین، هنگام کار بر روی یک پروژه، می توانید صدای مورد نیاز خود را همپوشانی کنید یا از عملکرد کار با متن برای ایجاد زیرنویس استفاده کنید.
ویرایش ویدیو با برنامه Icecream به شما امکان می دهد سرعت پخش را تنظیم کنید، فریم ها را بچرخانید و برگردانید، کنتراست، روشنایی و سایر پارامترها را تنظیم کنید. یکی از مزیت های اصلی ویرایشگر ویدیو، امکان تنظیم کیفیت ویدیو در هنگام صادرات آن پس از اتمام کار است. این برنامه به منابع کامپیوتری نیاز ندارد و سیستم را بیش از حد بارگذاری نمی کند. حتی می توانید با لپ تاپ کار کنید. همچنین به لطف آپدیت های مکرر، تمامی خطاهای نسخه های قدیمی اصلاح شده است.
نسخه رایگان دارای محدودیت هایی در تعداد ویدیوها در جدول زمانی و طول مطالب نهایی است و نمی توان از آن برای فعالیت های تجاری استفاده کرد. پلان اصلی همچنین یک واترمارک روی تصویر قرار می دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • امکان قرار دادن فیلم و عکس از یک صحنه در یک جدول زمانی؛
  • اضافه کردن یکی از 15 انتقال.
  • افزودن جلوه های ویدیویی؛
  • پیرایش ویدئو؛
  • اضافه کردن یک آهنگ صوتی به یک ویدیو؛
  • اضافه کردن متن؛
  • افزایش سرعت و کاهش سرعت ویدئو؛
  • بازتاب و چرخش کلیپ ها و عکس های ویدئویی اضافه شده؛
  • انتخاب کیفیت ویدیو؛
  • امکان آپلود ویدیوها در YouTube، Dropbox و Google Drive؛
  • تنظیمات صدا: میزان صدا، جلوه ها، محو شدن، محو شدن.

и многое другое ...

می‌توانید ویژگی آسان تایم لاین را که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌ها را به هم بچسبانند، بررسی کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آهنگ‌های صوتی، حتی صوتی و عناوین متنی را به پروژه‌های خود اضافه کنند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این برنامه، عملکرد برش ویدیو است. با آن، می توانید ویدیوهای خود را ویرایش و برش دهید و سطح بالایی از سفارشی سازی را ارائه دهید. علاوه بر این، برنامه به شما امکان می دهد سرعت پخش ویدیو را تغییر دهید (می توانید سرعت پخش ویدیو را افزایش یا کاهش دهید)، فیلم ها یا عکس های اضافه شده را بچرخانید و ورق بزنید و همچنین کیفیت فیلم را هنگام ذخیره تعیین کنید. این نرم افزار همچنین چندین افکت انتقال بین صحنه ها را نمایش می دهد که به شما کمک می کند به یک سطح حرفه ای برسید.
لطفا توجه داشته باشید که هیچ کس شما را از تنظیم حجم صدا، اضافه کردن جلوه های انتقال و ویرایش کیفیت ویدیو منع نمی کند.

به طور خلاصه، اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه ساده است که به شما در انجام برخی ویرایش های ساده ویدیو کمک می کند، Icecream Video Editor ارزش امتحان کردن را دارد. این رایگان است، ویژگی های کافی برای آنچه به آن نیاز دارید ارائه می دهد و استفاده از آن آسان است. اگر برای کارهای حرفه ای به آن نیاز دارید، همچنان می توانید با ابزارهایی که ارائه می دهد از آن استفاده کنید.

به علاوه، Icecream Video Editor راه آسانی را برای به اشتراک گذاشتن آثار خود به طور مستقیم در YouTube، Vimeo یا دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و استعداد خود را تنها با چند کلیک به نمایش بگذارید.

می توانید Icecream Video Editor نسخه 3.20 را در زیر دانلود کنید

Icecream Video Editor یک ابزار ویرایش فیلم قابل اعتماد و موثر است که هم برای آماتورها و هم برای حرفه ای ها مناسب است. خلاقیت خود را آزاد کنید و با این نرم افزار همه کاره ویدیوهای شگفت انگیز بسازید. امروز Icecream Video Editor را امتحان کنید و مهارت های ویرایش ویدیوی خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید.

03 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید