FreePrograms.me

بهترین برنامه ها برای دانلود بازی در کامپیوتر شما

Лучшие программы для скачивания игр на компьютер


بازی‌های رایانه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع سرگرمی است که هم در بین نسل جوان و هم در میان بزرگسالان محبوب است. اگر همین چند سال پیش ما ساعت ها پشت پیشخوان می ایستیم و دیسکی را با یک بازی انتخاب می کردیم، اکنون کاربر حتی نیازی به ترک خانه ندارد - او فقط باید برنامه دانلود بازی ها را باز کند و گزینه ای را که دوست دارد انتخاب کند.

در زیر به برنامه های کامپیوتری ویژه ای با هدف دانلود بازی های رایانه ای نگاه خواهیم کرد. بسیاری از برنامه ها برای شما آشنا خواهند بود و امیدواریم برخی از آنها یک کشف خوشایند برای شما باشد.

بخار



Лучшие программы для скачивания игр на компьютер



شما باید با محبوب ترین سرویس بازی شروع کنید، که به شما امکان جستجو، خرید و دانلود بازی ها، ارتباط با سایر کاربران سرویس، اشتراک گذاری دستاوردها، فروش کالا و موارد دیگر را می دهد.

Steam یک یافته واقعی برای کاربری است که از بازی های رایانه ای با کیفیت بالا قدردانی می کند. اکثر راه حل های ارائه شده در Steam پرداخت می شوند، با این حال، در حین فروش (که هر سال تعداد زیادی از آنها وجود دارد)، بازی ها را می توان به معنای واقعی کلمه بدون هیچ چیز خریداری کرد.

برنامه استیم را دانلود کنید http://store.steampowered.com/about/?l=russian

مرکز بازی Mail.ru





شرکت Mail.ru مدتی است که سرویس بازی خود را توسعه داده است که به شما امکان می دهد بازی های رایانه ای را جستجو کرده و آنها را در رایانه خود بارگیری کنید.

از جمله ویژگی های این سرویس، لازم به ذکر است که کتابخانه گسترده ای از بازی های رایانه ای در ژانرهای مختلف وجود دارد، اما، علاوه بر این، همه آنها، بدون استثنا، کاملا رایگان توزیع می شوند.

دانلود برنامه Game Center Mail.ru https://games.mail.ru/gamecenter/download/

منشاء





عرضه‌کننده محبوب بعدی بازی‌های رایانه‌ای که دارای انحصاری‌های زیادی است که سرویس Steam فقط می‌تواند رویای آنها را ببیند، به عنوان مثال، کل کتابخانه الکترونیک آرتز در اینجا جمع‌آوری شده است.

البته اکثر بازی‌های باکیفیت و شناخته‌شده در اینجا به صورت پولی توزیع می‌شوند، با این حال، در دوره‌های فروش می‌توانید مقدار زیادی صرفه‌جویی کنید.

برنامه Origin را دانلود کنید https://www.origin.com/rus/ru-ru/store/download

BlueStacks





در اصل، BlueStacks یک شبیه ساز اندروید است، با این حال، اخیراً توسعه دهندگان شروع به قرار دادن آن به عنوان ابزاری برای جستجو، دانلود و اجرای بازی های Anfrtoid در رایانه کرده اند.

موافقم، بسیاری از بازی های اندرویدی دیگر ابتدایی به نظر نمی رسند - آنها دارای گرافیک باکیفیت و همچنین طرحی کاملاً فکر شده هستند. پس چرا بازی های طراحی شده برای گوشی های هوشمند و تبلت ها را روی رایانه خود بازی نمی کنید؟

BlueStacks http://www.bluestacks.com/download.html را دانلود کنید

مدیاگت





برنامه MediaGet یک مشتری تورنت پیشرفته تر است که دارای یک سیستم داخلی برای جستجوی راحت نه تنها برای بازی های رایانه ای، بلکه فیلم ها، سریال های تلویزیونی، موسیقی، کتاب ها و سایر محتواها است.

این برنامه توصیه نمی شود زیرا محتوای دزدی را توزیع می کند، به این معنی که فایل های دانلود شده می تواند به طور بالقوه برای رایانه شما خطرناک باشد. با این حال، برخی از بازی های رایانه ای را نمی توان به سادگی پیدا کرد و به صورت آنلاین خریداری کرد، به این معنی که خدماتی مانند این برنامه راه حل ایده آلی هستند.

برنامه MediaGet را دانلود کنید http://mediaget.com/?lang=ru

سهامدار





برنامه ای شبیه به MediaGet. این همان مشتری تورنت است که به شما امکان می دهد بازی ها را با استفاده از فناوری P2P در رایانه خود بارگیری کنید.

این برنامه مجهز به یک رابط کاربری راحت و بصری با بومی سازی روسی است که به شما امکان می دهد از اولین دقایق راه اندازی برنامه به طرز ماهرانه ای استفاده کنید. کتابخانه بازی داخلی به شما امکان می دهد هزاران بازی از ژانرهای مختلف را پیدا کنید - و همه چیز کاملاً رایگان در دسترس است. متأسفانه، این برنامه محتوای دزدی را توزیع می کند، بنابراین به دلیل خطر به خطر انداختن امنیت رایانه شما، نمی توان آن را توصیه کرد.

دانلود برنامه شیرمن https://shareman.tv/

امیدواریم این مقاله به شما این امکان را داده باشد که برنامه مناسبی را برای دانلود بازی ها در رایانه خود انتخاب کنید. اگر برنامه راحت‌تر، کاربردی‌تر و آزمایش‌شده‌تری با تمرکز مشابه در ذهن دارید، حتماً آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.

23 اکتبر 2017 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    17 نوامبر 2023 22:06
    نکته اصلی این است که همه چیز دارای مجوز است و هیچ ویروسی نخواهید گرفت، بنابراین بهتر است از خدمات شخص ثالث استفاده نکنید.
  2. آدام نلگال
    آدام نلگال
    22 نوامبر 2023 20:56
    موضوع کار و قابل اعتماد است، به شما توصیه می کنم بهترین محافظت در برابر ویروس ها و انواع سرباره ها را در اینترنت دانلود کنید 
  3. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 08:38
    مقاله بسیار مفید است! برنامه ها واقعا بهترین هستند! 
  4. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 12:06
    با تشکر از انتخاب عالی، من حتی در مورد برخی از آنها نمی دانستم. 
  5. صفر
    6 دسامبر 2023 07:10
    واقعا چند روش برای دانلود بازی وجود دارد! با تشکر از نویسنده مقاله برای داستان مفصل.
  6. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:48
    من طرفدار استیم، بهترین پلتفرم هستم