FreePrograms.me

آنالوگ های برنامه فتوشاپ آنلاین

Аналоги программы Фотошоп в режиме онлайн

اگر از هر کاربری بپرسید که چه ویرایشگر گرافیکی را می شناسد، احتمالاً بسیاری پاسخ خواهند داد - نرم افزار فتوشاپ. در واقع، برنامه فتوشاپ یکی از محبوب ترین و چند منظوره ترین ویرایشگرهای گرافیکی امروزی است. اما همه مایل به دانلود این برنامه در رایانه خود نیستند، زیرا فتوشاپ وزن زیادی دارد. یک راه حل وجود دارد: می توانید از خدمات آنلاین استفاده کنید. امروز ما چندین سرویس آنلاین را بررسی خواهیم کرد که کار با منابع فتوشاپ مانند را ارائه می دهند. ما بر روی عملکرد نصب تمرکز خواهیم کرد. اولین مورد از این منابع در وب سایت است http://photostreet.ru/fotomontazh_online_besplatno.html.

در این سایت می توانید از ویرایشگر گرافیکی به صورت آنلاین استفاده کنید. به طور خلاصه، اینجا یک ویرایشگر بسیار ساده و قابل درک است. هدف اصلی ایجاد یک مونتاژ عکس است. یعنی می توانید از بین چند عکس یکی بسازید و کارهای مشابه دیگری انجام دهید. علاوه بر این، این سایت دارای مجموعه کوچکی از عملکردها و جلوه های دیگر است.

قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است آنالوگ برنامه فتوشاپ، به صورت آنلاین کار می کند. یک بار دیگر می توانید آدرس او را به خاطر بیاورید: http://editor.0lik.ru. این سایت یک کپی تقریباً یکسان از برنامه اصلی فتوشاپ را ارائه می دهد. تقریباً تمام سازهایی که در اصل هستند در اینجا جمع آوری شده اند.

و البته، در اینجا ابزار نصب را خواهید یافت. همانطور که در برنامه اصلی فتوشاپ، آنها نیز در اینجا موجود هستند. اگر نیاز به ویرایش عکس دارید، می توانید از خدمات آنلاین ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. با استفاده از آنها می توانید به نتایج بسیار خوبی دست یابید.
02 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 10:58
    من ویرایشگرهای آنلاین را بهتر از ویرایشگرهایی که نیاز به نصب دارند دوست دارم.