FreePrograms.me

راه های ایجاد پست مجدد در اینستاگرام


عکس ها و فیلم ها را می توان به شبکه های اجتماعی مانند Vkontakte، فیس بوک، همکلاسی و دیگران. اما تمام این خدمات بر ارتباطات متمرکز شده اند. اگر فقط باید عکس های خود را نشان دهید و به عکس های دیگران نگاه کنید، بهتر است از آن استفاده کنید سرویس اینستاگرام. همه ما به عملکرد شبکه های اجتماعی محبوب عادت کرده ایم. به عنوان مثال، در شبکه اجتماعی Vkontakte امکان ارسال مجدد تقریباً هر پست وجود دارد. ارسال مجدد فرصتی برای کپی مطالب (عکس، صدا، ویدئو، ضبط) در صفحه شما است. اگر در شبکه های اجتماعی محبوب همه چیز روشن است، پس در اینستاگرام همه چیز کمی گیج کننده تر است.

2 راه برای ارسال مجدد وجود دارد در سرویس اینستاگرام. بیایید به هر دو نگاه کنیم. برای روش اول باید از گوشی خود به اپلیکیشن رسمی اینستاگرام بروید. عکسی را که می‌خواهید دوباره ارسال کنید باز کنید و سپس از صفحه در همان لحظه یک عکس بگیرید.

اکنون این اسکرین شات در گالری عکس گوشی شما ظاهر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این عکس را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید.

می توانید از اپلیکیشن برای ارسال مجدد در اینستاگرام استفاده کنید. می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید در فروشگاه Google Play. شما می توانید در درخواست بنویسید "repost for Instagram" یا "repost for Instagram". اپلیکیشنی را که دوست دارید دانلود کنید و از آن استفاده کنید. اصل این برنامه ها بسیار ساده است.

همچنین می توانید به روش دیگری بازنشر کنید. این روش برای ارسال مجدد ویدیوها در اینستاگرام مناسب است. باید ویدیو را باز کنید و روی دکمه کلیک کنید قراردادن. سپس پنجره ای باز می شود که در آن اطلاعاتی در مورد نما به صورت کدی وجود دارد که باید آن را کپی کنید و سپس آن را در محل مورد نیاز خود قرار دهید. در این مقاله تمام روش های موجود برای ایجاد پست مجدد در سرویس اینستاگرام بررسی شده است.
23 فوریه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 22:13
    روش های بسیار خوب! همه چیز کار کرد! متشکرم! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 23:54
    از اینکه ترفندهای جالبی را که همه نمی توانند انجام دهند با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم.