FreePrograms.me

پردازش عکس ها با استفاده از ویرایشگر عکس Photolab

Обрабатываем фотографии с помощью фоторедактора Photolab

اما باید اعتراف کنید که هر کاربری به تمام توابع موجود در آن نیاز ندارد برنامه فتوشاپ. اگر درگیر پردازش حرفه ای عکس نیستید، به احتمال زیاد یک ویرایشگر عکس با ساده، اما در عین حال ضروری ترین توابع برای پردازش عکس مناسب شما خواهد بود. و احتمالا برای بسیاری استفاده از یک سرویس آنلاین برای پردازش عکس ها راحت تر خواهد بود. و چنین خدماتی ویرایشگر عکس Photolab است. امروزه تعداد زیادی از کاربران استفاده می کنند شبکه اجتماعی VKontakte. و تقریباً همه عکس ها را در آنجا اضافه می کنند. موافقیم که قبل از افزودن عکس، سعی می کنیم آن را پردازش کنیم. خوب، برای پردازش یک عکس باید از نوعی ویرایشگر عکس یا سرویس آنلاین همان نمایه استفاده کنید. Photolab پردازش و آپلود عکس ها در شبکه اجتماعی VKontakte را بسیار ساده می کند.

سرویس Photolab قبلاً در شبکه اجتماعی VKontakte در بخش برنامه ها قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این بخش بروید و در نوار جستجو بنویسید.عکس". سپس باید روی راه اندازی برنامه کلیک کنید. پس از این، خود ویرایشگر باز می شود. سه عملکرد اصلی دارد، یعنی ویرایش عکس، ایجاد کلاژ و به اصطلاح بازی عکس.

حدس زدن اینکه ویرایشگر عکس حاوی تمام ابزارهای لازم برای پردازش عکس است، سخت نیست. فیلترهای مختلفی در اینجا وجود دارد، جلوه های عکس، پیشرفت ها، قاب ها و بسیاری دیگر از ابزارهای پردازش عکس. و در منوی ایجاد کلاژ می توانید کلاژ خود را ایجاد کنید، یعنی چندین عکس را در یک عکس ترکیب کنید.

به هر حال، عکس ها را می توان از رایانه، از یک صفحه شخصی در شبکه اجتماعی VKontakte و از صفحه یک دوست در ویرایشگر Photolab بارگذاری کرد. شما همچنین می توانید از وب کم خود عکس بگیرید.

آخرین بخش در این ویرایشگر که بازی عکس نام دارد، ابزار ویرایش عکس نیست. در اینجا می‌توانید افکت‌هایی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید برای عکس‌های دوستانتان بهترین عملکرد را دارند. ویرایشگر عکس Photolab یک سرویس بسیار خوب برای پردازش عکس است. ضمناً برنامه Photolab را نیز می توان در گوشی شما دانلود کرد. برای انجام این کار، باید به فروشگاه Play یا iTunes مراجعه کنید. همه چیز به سیستم عاملی که گوشی شما روی آن کار می کند بستگی دارد.
27 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:28
    Photolab حتی یک ویرایشگر بد نیست. توابع قابل قبول هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.