FreePrograms.me

چگونه سرعت اینترنت را در کامپیوتر افزایش دهیم؟

Как увеличить скорость интернета на компьютере?

امروزه سرعت اینترنت برای کامپیوتر بسیار بالاست. مطمئنا بسیاری از کاربران با سرعت حداقل 20 مگابیت بر ثانیه به اینترنت متصل هستند. طبق استانداردهای جهانی، این بالاترین سرعت نیست، اما برای بسیاری از چیزها کافی است. به عنوان مثال، تماشای فیلم، انجام یک بازی آنلاین، برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی - این سرعت اینترنت برای همه اینها کافی است. اما کاربرانی هم هستند که سرعت اینترنتشان پایین است. و حدس زدن اینکه بسیاری از این کاربران از خود می پرسند سخت نیست: چگونه سرعت اینترنت را افزایش دهیم؟ بیایید سعی کنیم این موضوع را درک کنیم. آیا حتی امکان افزایش سرعت اینترنت وجود دارد؟ و اگر امکانش هست پس چقدر؟

اگر تصمیم دارید سرعت اینترنت خود را افزایش دهید، باید فوراً بدانید که از سرعت تعیین شده توسط ارائه دهنده خود "پرش" نخواهید کرد. بنابراین، عاقلانه است که ابتدا با اسنادی که نشان می دهد بررسی کنید سرعت اینترنت شماو تنها پس از آن هر اقدامی را انجام دهید.

پس از بررسی سرعت در اسناد می توانید به مرحله بعدی یعنی بررسی سرعت با استفاده از سرویس های ویژه بروید. باور کن نخواهی توانست سرعت دقیق اتصال اینترنت خود را تعیین کنید. یک سرویس عالی برای بررسی آنلاین سرعت اتصال به اینترنت، وب سایت تست سرعت است.

برای استفاده از نسخه روسی این سایت، فقط باید لینک را دنبال کنید http://www.speedtest.net/ru. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه "شروع تایید" کلیک کنید. پس از این، فقط باید منتظر نتایج باشید و سپس هر اقدامی را انجام دهید.

اگر نتایج سرعت اتصال اینترنت شما کمتر از آنچه ارائه دهنده شما اعلام کرده است، می توانید موارد زیر را انجام دهید. ابتدا اتصال اینترنت خود را به طور کامل راه اندازی مجدد کنید. اگر روتر Wi-Fi دارید، آن را خاموش و راه اندازی مجدد کنید. در برخی موارد این ممکن است کمک کند.

باز هم اگر استفاده کنید روتر وای فای، سپس می توانید سیگنال های متضاد را بررسی کنید. تلفن بی سیم یا دوربین بی سیم شما ممکن است با روتر شما تداخل داشته باشد. این باعث می شود سرعت اینترنت شما کمتر از آنچه که باید باشد. به هر حال، اگر همان تلفن رادیویی روی همان فرکانس روتر کار کند، سیگنال های متناقضی ممکن است رخ دهند.

سرعت اینترنت نیز ممکن است به دلیل این واقعیت کاهش یابد که شما هزینه ترافیک خود را تمام کرده اید. این گزینه بیشتر برای مودم ها اعمال می شود، زیرا سهمیه های ترافیکی روی آنها تنظیم شده است. در این صورت مشکل سرعت قابل حل است. به عنوان مثال، در یک مودم از MTS می توانید به اصطلاح "دکمه های توربو" را وصل کنید. چنین دکمه هایی مقدار معینی از ترافیک را برای مدت زمان محدودی فراهم می کنند.

مجدداً، اجازه دهید به مورد زمانی که از روتر Wi-Fi استفاده می شود بازگردیم. بیشتر اوقات، این اتصال اینترنتی توسط همه اعضای خانواده استفاده می شود. و در بیشتر موارد، روتر کل محدودیت سرعت اینترنت را به طور مساوی به هر دستگاه جداگانه متصل به آن تقسیم می کند. بر این اساس، اگر سرعت اتصال اینترنت شما 21 مگابیت بر ثانیه باشد و 3 دستگاه به روتر وای فای متصل شده باشد، در هر دستگاه 7 مگابیت وجود دارد. اگر در این مورد سرعت کافی در هیچ دستگاهی ندارید، غیر ضروری ترین موارد را غیرفعال کنید و سرعت دستگاه های دیگر افزایش می یابد.

کندی اینترنت می تواند ناشی از موارد زیر باشد: ویروس های کامپیوتری. بنابراین، اگر سرعت اتصال به اینترنت شما کاهش یافته است، ابتدا رایانه خود را برای ویروس ها و بدافزارها اسکن کنید، به عنوان مثال با استفاده از ابزارهای Dr.Web CureIt.

به هر حال، حتی یک مرورگر نیز می تواند سرعت اتصال اینترنت شما را کاهش دهد (اگر از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده شود). به عنوان مثال، اگر افزونه های زیادی در مرورگر خود نصب کرده اید، می توانید موارد غیر ضروری را حذف کنید. یا فقط خود مرورگر را تغییر دهید. همچنین می تواند سرعت اینترنت شما را بهبود بخشد. به هر حال، هر از چند گاهی کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید. هر دو مورد اول و دوم می توانند بر عملکرد مرورگر و بر این اساس بر سرعت اینترنت تأثیر منفی بگذارند.

چند کلمه دیگر در مورد مرورگرها می توان گفت. مطمئناً بسیاری متوجه شده اند که هنگام بازدید از سایت های مختلف، تبلیغاتی که نیازی به آن ندارید در آنها ظاهر می شود. این نیز بر سرعت اینترنت تأثیر می گذارد. افزونه های مرورگر ضد تبلیغات می توانند در اینجا به شما کمک کنند، به عنوان مثال: افزونه AdBlock.

همچنین ارزش بررسی برنامه های در حال اجرا را دارد. برخی از برنامه ها (که ترافیک مصرف می کنند) به طور خودکار با روشن شدن رایانه روشن می شوند. موافق باشید که چنین برنامه هایی همیشه در کار شما مورد نیاز نیست. بنابراین، در این شرایط، عاقلانه است که این برنامه ها را ببندید و راه اندازی آنها را نیز غیرفعال کنید. راه اندازی را غیرفعال کنید برنامه ها را می توان در Task Manager پیدا کرد. اگر همه چیزهایی را که در بالا نوشته شده خلاصه کنیم، می توانیم به این نتیجه برسیم که سرعت اینترنت تا حد زیادی به ارائه دهنده بستگی دارد. سایر عوامل مؤثر بر سرعت اینترنت، این سرعت را چندان کاهش نمی دهد.
02 فوریه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید