FreePrograms.me

چگونه می توان صفحات یک سند Microsoft Office Word 2007 و 2010 را از صفحه 3 شماره گذاری کرد؟

Как пронумеровать страницы в документе Microsoft Office Word 2007 и 2010, начиная с 3 страницы?

ویرایشگر متن بسته دفتر مایکروسافت مجموعه عظیمی از ابزارها را برای کار با متن فراهم می کند. تقریباً همه ابزارها ساده هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. اما هنوز هم بسیاری از کاربران هنگام کار با این ویرایشگر متن سوالات و مشکلاتی دارند. احتمالاً یکی از پرطرفدارترین سؤالات، سؤال مربوط به شماره گذاری صفحات است. بیایید به سوال زیر نگاه کنیم: نحوه شماره گذاری صفحات در Microsoft Office Word 2010 با شروع از سوم. در نگاه اول، این کار بسیار دشوار است، اما اینطور نیست. ما همه چیز را با استفاده از Word 2007 به عنوان مثال بررسی خواهیم کرد، زیرا رویه در اینجا کاملاً مشابه خواهد بود ورد 2010. ابتدا اجازه دهید نمایش همه کاراکترهای سند را روشن کنیم. برای انجام این کار، روی نماد مربوطه در هدر سند کلیک کنید. این فقط برای وضوح است.
Как пронумеровать страницы в документе Microsoft Office Word 2007 и 2010, начиная с 3 страницы?


حالا به صفحه اول سند رفته و مکان نما را در انتهای متن قرار دهید. سپس باید برگه را باز کنید "طرح بندی صفحه". در اینجا ما مورد را انتخاب می کنیم"می شکند" و سپس "Sصفحه بعد".


پس از انجام این مراحل، یک کتیبه در سند خود خواهید دید که در تصویر زیر نشان داده شده است. این کتیبه پس از کلیک بر روی " حذف خواهد شدنمایش همه نمادها".


چون نیاز داریم سند را شماره گذاری کنید از صفحه سوم، سپس دقیقاً همان شکست را در صفحه دوم ایجاد می کنیم. بر این اساس، اگر نیاز به شماره گذاری از صفحه چهارم دارید، باید همان شکست را در صفحه سوم انجام دهید.

پس از انجام تمام مراحل ذکر شده در بالا، باید سند را به طور کامل شماره گذاری کنید. اگه یادتون نمیاد اینجوری میشه برو به برگه "قرار دادن"و در اینجا ما مورد را انتخاب می کنیم"شماره صفحهنوع اتاق مورد نیاز را انتخاب کنید.

اکنون باید به "برگه" برویدطراح". برای این کار، روی شماره صفحه اول کلیک کنید. تب "طراح" باز می شود. در اینجا باید کادر کنار " را علامت بزنید.سربرگ و پاورقی مخصوص صفحه اول". بعد از این اقدامات، رقم شماره از این صفحه محو می شود. ما اقدامات مشابهی را با صفحه دوم انجام می دهیم.


اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، شماره گذاری در سند شما از صفحه سوم شروع می شود. اگر نیاز دارید که صفحه سوم شما شماره سریال خود را نداشته باشد، به عنوان مثال، 1 یا 2 باشد، این کار را می توانید در برگه " انجام دهید.شماره صفحه". در این برگه، مورد فرعی را انتخاب کنید "فرمت شماره صفحه"و در بند"شروع با"شماره مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شماره گذاری یک سند Word 2010 از صفحه سوم در نگاه اول دشوار است. اما اگر از دستورالعمل های ارائه شده در مقاله استفاده کنید، شماره گذاری سند بسیار ساده خواهد بود.
22 ژوئن 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سوتلانا
    23 دسامبر 2015 12:22
    متشکرم!! بالاخره همه چیز درست شد ناجی)
  2. سوتلانا
    سوتلانا
    12 مه 2016 14:52
    سپس به شماره صفحه - فرمت شماره صفحه - شروع با ... 1 نیاز دارید
    و سپس هیچ چیزی در صفحه اول وجود نخواهد داشت، هیچ چیز در صفحه دوم وجود نخواهد داشت و صفحه سوم با شماره 1 خواهد بود
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:24
    به همین دلیل این تابع را مخفی کردند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، در فواصل زمانی به دنبال شماره گذاری باشید...