FreePrograms.me

حذف سرصفحه ها و پاورقی ها در یک سند Microsoft Word 2010

Убираем колонтитулы в документе Microsoft Word 2010

Microsoft Word یکی از محبوب ترین برنامه ها برای کار با اسناد الکترونیکی است که در آن گنجانده شده است بسته مایکروسافت آفیس. این تعداد زیادی از امکانات مختلف را پنهان می کند. خب، برخی از این احتمالات سوالات مختلفی را به دنبال دارند. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه سرصفحه ها و پاورقی ها را در یک سند Microsoft Word 2010 حذف کنید. سرصفحه و پاورقی خطی است که در لبه نوار تایپ قرار دارد. ممکن است حاوی عنوان، نام نویسنده و سایر اطلاعات باشد. در یک سند مایکروسافت ورد، این خط اغلب است شماره صفحه قرار دارد.

اول از همه، شما باید قسمت کاری هدر و پاورقی را باز کنید. برای انجام این کار، باید روی قسمت بالا یا قسمت پایین صفحه کلیک چپ کنید. پس از این، بخش "کار با هدر و پاورقی".

Убираем колонтитулы в документе Microsoft Word 2010


در اینجا باید کادر " را علامت بزنیدسربرگ و پاورقی مخصوص صفحه اول". پس از این، سرصفحه ها و پاورقی ها از صفحه اول سند به طور کامل حذف می شوند.

اما اگر نیاز دارید که هدرها و پاورقی ها را در صفحه اول حذف کنید، باید این کار را متفاوت انجام دهید. اولین کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که یک بخش استراحت اضافه کنید. برای انجام این کار، به تب "طرح بندی صفحه"و اینجا در منو"بخش می شکند"شما باید روی مورد کلیک کنید"صفحه بعد". به نظر می رسد این است.



در مرحله بعد، ناحیه کار با هدر و پاورقی را باز کنید. برای این کار با دکمه سمت چپ ماوس در گوشه پایین یا بالای صفحه دوبار کلیک کنید. بعد باید روی " کلیک کنیدمانند بخش قبلبنابراین، اتصال بین بخش ها را غیرفعال می کنید.



اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی "هدر صفحه" یا "پاورقی". بر این اساس، برای حذف سرصفحه ها و پاورقی ها، باید روی دکمه های مربوطه کلیک کنید، یعنی "هدر را حذف کنید" یا "پاورقی را حذف کنید". در پایان باید روی دکمه کلیک کنید "پنجره سرصفحه و پاورقی را ببندید".
حذف سرصفحه و پاورقی در سند Microsoft Word 2010 سریع و آسان است.
15 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:01
    سرصفحه ها و پاورقی ها را خیلی سریع و کارآمد حذف کردم! خیلی ممنون! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:49
    من دوست دارم چیز جدیدی در مورد Word یاد بگیرم زیرا اغلب در حین مطالعه با آن پاتوق می کنم.