FreePrograms.me

چگونه در یک سند Microsoft Office Word پاورقی ایجاد کنیم؟

Как в документе Microsoft Office Word сделать сноски?

اما همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از کاربرانی که از این ویرایشگر استفاده می کنند با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. برای کاربران با تجربه ویرایشگر متن بسته دفتر مایکروسافت برخی از این مشکلات ممکن است بسیار ساده به نظر برسند، اما برای مبتدیان، بسیاری از این مشکلات به سادگی از بین می روند. بنابراین، امروز به سؤال دیگری در رابطه با اسناد مایکروسافت آفیس ورد می پردازیم که این است: چگونه در یک سند Microsoft Office Word پاورقی ایجاد کنیم؟ اغلب در مواردی که نیاز به توضیح محتوای سند باشد، پاورقی در سند ایجاد می شود. ما به درج پاورقی در یک سند با استفاده از یک سند نمونه نگاه خواهیم کرد مایکروسافت آفیس ورد 2007.

طبق معمول، باید سند خود را باز کنید. در مرحله بعد، باید کلمه، عبارت یا جمله ای را انتخاب کنید که می خواهید با پاورقی توضیح دهید. پس از آن، برگه را در هدر سند انتخاب کنید "مراجع"و سپس انتخاب کنید"درج پاورقی".
Как в документе Microsoft Office Word сделать сноски?


در نتیجه در انتهای کلمه انتخاب شده یک عدد خواهید داشت و در انتهای صفحه یک پاورقی وجود دارد که بعداً در مورد آن نظر خواهید داد. بر این اساس، هر پیوندی که ایجاد می کنید دارای شماره جدید زیر خواهد بود. افزودن پاورقی در سند Microsoft Office Word بسیار آسان است. تمام مراحلی که برای این کار باید انجام شود در این مقاله به وضوح توضیح داده شده است.
17 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:51
    بابت مقاله از شما متشکرم. یاد گرفتم که چگونه در Word پاورقی درست کنم)