FreePrograms.me

نحوه شماره گذاری صحیح صفحات در Word 2010

Как правильно нумеровать страницы в Word 2010


این مقاله نحوه وارد کردن صحیح شماره صفحات در یک ویرایشگر متنی محبوب را آموزش می دهد بسته مایکروسافت آفیس 2010. صفحات شماره گذاری شده به طور گسترده در بسیاری از مقالات دانش آموزی و مدرسه استفاده می شود. قرار دادن شماره صفحات در جای مناسب اصلا کار سختی نیست و این مقاله برای اثبات آن به شما طراحی شده است.

بیایید فرض کنیم که شما یک ترم، مقاله یا پایان نامه نوشته اید. یکی از عوامل مهم در طراحی صحیح این گونه آثار، الصاق شماره صفحات است. در غیر این صورت معلم حق دارد امتیاز کار را کم کند و یا به طور کلی رد کند. اما ما این را نمی خواهیم، ​​نه؟ پس بیایید با یک مطالعه ساده شروع کنیم... روش زیر باید طی شود:

1. شما باید یک برگه به ​​نام "Tab" را باز کنید و مورد "Page Number" را انتخاب کنید.

Как правильно нумеровать страницы в Word 2010


2. در لیست کشویی، مکان مورد نظر را برای شماره گذاری متن انتخاب کنید: در بالای صفحه، در پایین، در حاشیه صفحه و موقعیت فعلی. به عنوان مثال، اجازه دهید موردی را در نظر بگیریم که باید شماره صفحه را در پایین صفحه متنی در مرکز قرار دهیم.



3. تب مورد نیاز را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. پنجره زیر در مقابل ما باز می شود.



4. حال باید “Page Number” و سپس “Page Number Format” را انتخاب کنیم.



5. یک پنجره کوچک باز می شود. "شروع با" را نشان می دهیم 2، زیرا معمولا صفحه عنوان شماره گذاری نمی شود و اگر مربوط به پایان نامه باشد، شماره گذاری می تواند از صفحه 5 شروع شود. با کلیک روی OK با تغییرات موافقت می کنیم.



6. باید روی گزینه ها کلیک کنید و کادر کنار عبارت «سرصفحه و پاورقی ویژه برای صفحه اول» را علامت بزنید. این امر ضروری است تا نه محتوا و نه فهرست مطالب نشان دهنده شماره صفحه باشد.



تنها چیزی که باقی می ماند این است که روی "بستن پنجره سرصفحه و پاورقی" کلیک کنید. در این مرحله کار ما با موفقیت به پایان می رسد و صفحات از جایی که نیاز داریم شماره گذاری می شوند. این مقاله رو به پایان است، امیدوارم که متوجه شده باشید چگونه شماره صفحات را درج کنید در یک ویرایشگر متن Word 2010. موفق باشید!
08 دسامبر 2014 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. lenkapddd
    23 نوامبر 2023 14:36
    مقاله بسیار مفید! متشکرم 
  2. شاتی
    شاتی
    4 دسامبر 2023 08:59
    و من با دست شماره می کردم) خوب، گاهی اوقات) 
  3. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 09:22
    مقاله کمک کرد! فوق العاده! متشکرم!