FreePrograms.me

چگونه صفحات یک سند Microsoft Office Word 2007 را بدون صفحه عنوان شماره گذاری کنیم؟

Как пронумеровать страницы в документе Microsoft Office Word 2007 без титульного листа?

دانش‌آموزان، دانش‌آموزان، کارمندان اداری و افراد بسیاری از مشاغل دیگر از ویرایشگر متن بسته استفاده می‌کنند دفتر مایکروسافت. یکی از سخت ترین مشکلات این ویرایشگر مسئله شماره گذاری صفحات است. با معمولی شماره گذاری صفحات در یک سند Word همه چیز کاملا ساده است اما وقتی نیاز به شماره گذاری همه صفحات به جز صفحه عنوان دارید، چه باید کرد؟ بیایید آن را بفهمیم. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. هر دوی آنها ساده و واضح هستند. بنابراین، در روش اول باید به برگه " برویدطرح بندی صفحه"و در اینجا به بخش بروید"تنظیمات صفحه".
Как пронумеровать страницы в документе Microsoft Office Word 2007 без титульного листа?


اکنون باید به "برگه" برویدمنبع مقاله"و کادر اینجا را علامت بزنید"بین سرصفحه و پاورقی صفحه اول تمایز قائل شوید". در نهایت روی دکمه " کلیک کنیدخوب". به نظر می رسد این است.


راه دوم به شرح زیر است. اول از همه، باید کل سند را به روش معمول شماره گذاری کنید. پس از آن به صفحه عنوان بروید و روی شماره آن کلیک کنید. پس از انجام این مراحل، به منوی "طراح". باید کادر را علامت بزنید"سربرگ و پاورقی مخصوص صفحه اول".
همانطور که می بینید، همه چیز آسان و ساده است. برای شماره گذاری یک سند Microsoft Office Word 2007 باید چند مرحله اساسی را انجام دهید.
24 ژوئن 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سوتلانا
    6 نوامبر 2016 17:32
    من زجر کشیدم ولی راه دوم جواب داد!!!
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:27
    با تشکر از راهنمایی، بسیار غیرمعمول است که انجام این شماره گذاری بسیار دشوار است.