FreePrograms.me

ما صفحات یک سند Microsoft Office Word را شماره گذاری می کنیم و از دومی شروع می کنیم

Пронумеровываем страницы в документе Microsoft Office Word, начиная со второй

چرا این ویرایشگر متن خاص اینقدر محبوب است؟ همه چیز دقیقاً به چه چیزی مربوط می شود دفتر مایکروسافت Word شامل تعداد زیادی ابزار برای کار با متن است و در عین حال بسیار راحت و ساده است. اما با وجود سادگی ظاهری آن، بسیاری از کاربرانی که با این ویرایشگر کار می کنند سوالات زیادی دارند. رایج ترین سوالات مربوط به شماره گذاری صفحات است. شماره گذاری صفحات یک سند Microsoft Office Word چندان دشوار نیست. کافیست به قسمت مورد نظر رفته و پارامترهای لازم را تنظیم کنید. اما اگر برای مثال، نیاز به شماره گذاری یک سند از صفحه دوم در یک داده داشته باشید، چه می شود ویرایشگر متن? بیایید به این موضوع نگاه کنیم.

همه چیز با باز کردن سند متنی مورد نظر شروع می شود. پس از باز کردن سند، باید به بخش "قرار دادن". در اینجا روی برگه کلیک کنید "شماره صفحهو محل مورد نظر شماره را در صفحه انتخاب کنید.


اکنون در "برگه"شماره صفحه"انتخاب مورد"فرمت شماره صفحه". پنجره ای باز می شود که در آن باید کادر کنار" را علامت بزنید.شروع بااز آنجایی که شماره گذاری را از صفحه دوم در نظر می گیریم، صفحه 2 را انتخاب می کنیم. به نظر می رسد این است.
Пронумеровываем страницы в документе Microsoft Office Word, начиная со второй


بیایید وضعیت کمی متفاوت را در نظر بگیریم. شما یک سند متنی مایکروسافت آفیس ورد آماده دارید و باید مطمئن شوید که شماره گذاری از صفحه دوم شروع می شود، اما صفحه دوم سند باید شماره سریال خودش را داشته باشد. انجام این کار بسیار آسان است. دوباره به بخش "قرار دادن"و در اینجا به برگه می رویم"شماره صفحه". نوع مورد نیاز شماره گذاری را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. پس از این، یک پنل جدید ظاهر می شود که چیزی شبیه به این است.


ما به دنبال مورد "سربرگ و پاورقی مخصوص صفحه اول" و یک تیک کنار آن قرار دهید. پس از آن پنجره سرصفحه و پاورقی را ببندید. پس از این مراحل، شماره صفحه اول ناپدید می شود و شماره گذاری از صفحه دوم آغاز می شود. همه اینها به وضوح در اسکرین شات نشان داده شده است.
اگر باید یک سند Microsoft Office Word را از صفحه دوم شماره گذاری کنید، این کار بسیار ساده است. فقط از نکات ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
17 ژوئن 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. تاتیانا
    تاتیانا
    26 دسامبر 2016 20:56
    هیچ چیز موفق نشد کلمه 8. صفحه اول با شماره 2 شروع می شود و تمام.
  2. کیت.15
    26 دسامبر 2016 21:09
    دوباره بررسی کنید که آیا اقدامات شما درست است. آنها باید کاملاً با مواردی که در مقاله توضیح داده شده مطابقت داشته باشند
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:15
    مقاله مفید، به من در شماره گذاری صحیح صفحات کمک کرد.