FreePrograms.me

قرار دادن شماره صفحات در سند مایکروسافت ورد

Проставляем номера страниц в документе Microsoft Word

البته امروزه با کیفیت ترین و پرطرفدارترین است ویرایشگر متن مایکروسافت ورد. توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می شود. این ویرایشگر متن عملکرد چشمگیری دارد که بسیاری از عناصر آن همیشه برای کاربران واضح نیستند. اغلب سوالات مربوط به شماره گذاری صفحات در یک سند Microsoft Word وجود دارد. این ویرایشگر متن چندین بار در وب سایت ما بررسی شده است. و همچنین مسائل مربوط به شماره گذاری صفحات در یک سند Microsoft Word را بررسی کردیم. اما ما موارد را به طور خاص برای نسخه های خاص بررسی کردیم. امروز ما یک الگوی واحد ارائه خواهیم داد که به این سوال پاسخ می دهد: "چگونه صفحات را در یک سند Microsoft Word شماره گذاری کنیم؟" این الگو تقریباً برای تمام نسخه های این ویرایشگر متن قابل استفاده است.

ما نوع شماره گذاری سند را در نظر خواهیم گرفت که با استفاده از آن تمام صفحات سند از اول تا آخر شماره گذاری می شوند. اول از همه، باید به برگه " برویدقرار دادن"و آنجا برو به برگه"شماره صفحهسپس باید انتخاب کنید که شماره در کجای صفحه قرار گیرد.
در اصل، این همه است. با انجام مراحل توضیح داده شده در این مقاله، سند مایکروسافت ورد خود را با موفقیت شماره گذاری می کنید. و اگر به موارد استثنا نیاز دارید، به عنوان مثال، چگونه یک سند متنی یک بسته را شماره گذاری کنید دفتر مایکروسافت بدون صفحه عنوان، می توانید بسیاری از آنها را در وب سایت ما بیابید.
24 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:02
    اما من این تابع را نمی دانستم و صفحات را با دست یادداشت کردم)