FreePrograms.me

Candy Camera - برنامه ای برای پردازش سریع عکس

Candy Camera - приложение для быстрой обработки фотографий

امروز هیچ مشکلی با این موضوع وجود ندارد. دوربین‌های امروزی دیجیتال هستند و حافظه زیادی دارند. و تقریباً هر تلفن مدرن دارای دو دوربین است. به همین دلیل است که این روزها تقریباً همه عکس می گیرند. اما گرفتن عکس های ساده در حال حاضر برای بسیاری خسته کننده است و به همین دلیل است که بسیاری از کاربران عکس های خود را به روش های مختلف تزئین می کنند. تعداد کمی وجود دارد ویرایشگرهای مختلف عکس. علاوه بر این، می توان برنامه های حرفه ای را برجسته کرد و همچنین می توان به برنامه های آماتور اشاره کرد. اولین برنامه ها اغلب از نظر اندازه بزرگ هستند که به دلیل عملکرد بسیار زیاد است. و آماتورها شامل ابزارهای اساسی و پرکاربرد برای پردازش عکس هستند.

اگر عاشق عکاسی هستید و شما گوشی هوشمند مدرن بر اساس اندروید، پس برنامه Candy Camera برای شما مناسب است. ماهیت این برنامه پردازش سریع عکس است. این برنامه شامل بیش از 30 فیلتر مختلف است که می تواند عکس شما را زنده کند. علاوه بر این، تعداد زیادی فریم وجود دارد که کمک می کند عکس های شما منحصر به فرد و تکرار نشدنی شود.

برنامه Candy Camera همچنین دارای ابزارهای لازم برای پردازش ساده و بی دردسر عکس است. می توانید تنها در چند ثانیه به یک عکس تازه ایجاد شده روشنایی یا کنتراست اضافه کنید. این برنامه همچنین دارای یک تابع خاص به نام "عملکرد زیبایی". با کمک آن می توانید به سرعت عیوب پوست را از بین ببرید، عکس را در جای مناسب سفید کنید و حتی برای خط چشم آرایش کنید. و این تمام کاری نیست که این تابع می تواند انجام دهد. آیا دوست دارید عکس بگیرید، اما نمی خواهید عکس ها را برای مدت طولانی و خسته کننده پردازش کنید؟ سپس برنامه Candy Camera را در گوشی خود دانلود کنید.

Candy Camera را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.joeware.android.gpulumera&hl=ru
06 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:21
    عکس ها خیلی خوب پردازش شده اند! من همه چیز را خیلی دوست داشتم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:59
    برنامه خیلی سریع عکس ها را پردازش می کند، بسیار خوب است