FreePrograms.me

تغییر شماره در اپلیکیشن وایبر

Меняем номер в приложение Viber

شبکه های اجتماعی، ایمیل و البته برنامه های ویژه ای به نام پیام رسان های فوری. تعداد آنها بسیار زیاد است ، اما امروز ما فقط در مورد یکی صحبت خواهیم کرد. به این می گویند اپلیکیشن وایبر. تقریباً با تمام سیستم عامل ها کار می کند و عملکرد آن یادآور برنامه هایی مانند اسکایپ и واتساپ. اصل این برنامه ساده است. باید شماره خود را در آن ثبت کنید و سپس مخاطبین تلفن در برنامه همگام سازی می شوند. می توانید با کاربرانی که در وایبر هستند ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید کاربران ثبت نام نکرده را دعوت کنید.

بسیاری از کاربران چنین برنامه هایی به سؤال زیر علاقه مند هستند: چگونه شماره خود را به دیگری تغییر دهید؟ امروز به این سوال پاسخ خواهیم داد.

بنابراین، برای تغییر شماره خود باید اکانت وایبر فعلی خود را غیرفعال کنید. اگر از Viber در سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، برای انجام این کار باید به "از کار انداختن". و اگر از برنامه بر روی تلفن های دارای سیستم عامل IOS یا Android استفاده می کنید، باید به بخش "" بروید.تنظیماتو در اینجا می توانید نمایه موجود را غیرفعال کنید.

پس از غیرفعال کردن پروفایل، تنها باید شماره مورد نیاز خود را فعال کنید. یعنی یک روش ثبت نام بسیار ساده را طی کنید. و من می خواهم یک افسانه دیگر را رد کنم: شما نمی توانید همزمان از چندین شماره در برنامه Viber استفاده کنید. این فقط در دستگاه های مختلف امکان پذیر است. اکنون می دانید که چگونه شماره خود را در برنامه Viber تغییر دهید. این کار به حداقل تلاش شما و همین مقدار زمان نیاز دارد.
13 مارس 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    21 نوامبر 2023 14:09
    خیلی ممنون، مقاله به سادگی فوق العاده است، به لطف این مقاله یاد گرفتم که چگونه شماره را در برنامه Viber تغییر دهم!)
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:09
    خیلی وقته دنبال این بودم که چطوری عدد رو بفهمم! خیلی ممنون! 
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 21:51
    خیلی ممنون، من یاد گرفتم که چگونه شماره را در برنامه تغییر دهم.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:29
    من نمی دانستم که می توانید شماره خود را در وایبر تغییر دهید، با تشکر از مقاله