FreePrograms.me

دانلود Whatsapp 2.23.25.83

WhatsApp یک پیام رسان رایگان و کاملاً محبوب است که به شما امکان تبادل پیام و برقراری تماس با هر فرمتی را می دهد. با توجه به رابط کاربری راحت و مینیمالیستی آن، هر کاربری که با این اپلیکیشن آشنا شود قادر خواهد بود به سرعت و به طور مستقیم تمامی عملکردهای ارائه شده را بدون هیچ مشکلی درک کند. این سرویس از ارسال و دریافت داده‌ها با هر نوع و حجمی، از عکس‌ها و ویدیوها گرفته تا اسناد و بایگانی‌ها پشتیبانی می‌کند. مطلقاً تمام اطلاعات ارسال شده تحت یک فرآیند رمزگذاری سرتاسری قرار می گیرند تا از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شما جلوگیری شود.

واتس اپ همراه قابل اعتماد شما در دنیای ارتباطات است. با استفاده از این برنامه شما فقط پیامک ارسال نمی کنید، بلکه تجربه ارتباطی منحصر به فرد خود را ایجاد می کنید. جدا از پیام‌های متنی، واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های صوتی را به اشتراک بگذارید و هر مکالمه‌ای را نزدیک‌تر و روشن‌تر می‌کند. چت‌های گروهی ارتباط با دوستان و خانواده را آسان‌تر می‌کند، در حالی که قابلیت‌های تماس و تماس ویدیویی شخصیتی را به مکالمات شما می‌افزایند.

واتس‌اپ همچنین مجموعه‌ای غنی از ایموجی‌ها و برچسب‌ها را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا احساسات خود را قوی‌تر بیان کنید. با قابلیت Status، می توانید لحظاتی از زندگی خود را با افزودن عکس ها یا ویدیوهایی که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌های امنیتی داخلی مانند تأیید صحت دو مرحله‌ای از حساب شما محافظت می‌کند و رمزگذاری سرتاسر دستگاه ارتباطات شما را خصوصی نگه می‌دارد.

WhatsApp را به صورت رایگان در اندروید دانلود کنید

پیام های احساسی ارسال کنید، لحظات مهم را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید، دنیای برچسب ها و شکلک ها را کشف کنید. نه فقط یک پیام رسان، بلکه پنجره ای به دنیای شما، جایی که هر ساعت فرصتی برای خلق چیزی شگفت انگیز است. تماس، چت تصویری، اشتراک گذاری وضعیت ها - هر چیزی که در ارتباط مهم است در واتس اپ است. اکنون برنامه را دانلود کنید تا به میلیاردها کاربر بپیوندید، چیزهای جدید را بدانید و تجربه اجتماعی خود را منحصر به فرد کنید!

 

28 دسامبر 2015 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    21 نوامبر 2023 14:12
    • من برنامه واتس اپ اندروید رو دانلود کردم خیلی ممنون همه چی همونطور که باید کار میکنه فایل عالی و بدون آسیب همه چی عالیه!
  2. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:14
    من واتس اپ را در اندرویدم دانلود کردم، عالی کار می کند، متشکرم!
  3. ژیبک
    ژیبک
    3 دسامبر 2023 07:27
    پیام رسان واتس اپ مدت هاست که خود را به عنوان یک پلتفرم خوب برای ارتباط تثبیت کرده است. در اینجا می توانید از طریق تماس تصویری و کاملا رایگان با هم تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. تمام ارتباطات من فقط بر اساس واتس اپ است. 
  4. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 20:34
    واتس اپ در حال حاضر در مقایسه با سایر پیام رسان ها بسیار قدیمی است

  5. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:27
    برنامه جالب برای ارتباط! کیفیتش خیلی خوبه! همه چیز بسیار راحت است! واتس اپ بهترین است