FreePrograms.me

زلو واکی تاکی برای گوشی های هوشمند اندرویدی

Zello рация для смартфона на базе Android

البته برنامه های مختلفی برای تمامی این دستگاه ها در حال توسعه است. به عنوان مثال، امروزه برنامه های بسیار متنوعی برای گوشی های هوشمند در سیستم عامل اندروید ایجاد شده است. در میان آنها سرگرمی، برنامه های تخصصی و بسیاری دیگر وجود دارد. امروز ما به یک برنامه سرگرمی که برای ایجاد شده است نگاه خواهیم کرد گوشی های هوشمند مدرن مبتنی بر اندروید این اپلیکیشن Zello walkie talkie نام دارد. این نرم افزار برای ارتباط استفاده می شود. توسعه دهندگان این اپلیکیشن ادعا می کنند که کاربران می توانند با استفاده از واکی تاکی Zello ارتباط برقرار کنند، درست مانند استفاده از یک واکی تاکی واقعی. در این صورت تماس ها پرداخت نمی شود، بلکه فقط ترافیک اینترنت شما پرداخت می شود.

اگر این اپلیکیشن را با سایر اپلیکیشن های مشابه مقایسه کنید، بسیار شبیه است پیام رسان واتس اپ. فقط در Zello، واکی تاکی ها به پیام های صوتی اولویت می دهند.

برنامه ی واکی تاکی Zello دارای بسیاری از ویژگی های اضافی است. جالب ترین چیز این است که می توانید کانال های ویژه ای برای ارتباط ایجاد کنید که با رمز عبور محافظت می شود. اگر دستگاهی دارید که بر روی سیستم عامل اندروید کار می کند، اپلیکیشن Zello walkie-talkie را روی آن نصب کنید. شاید شما آن را دوست داشته باشید.

دانلود رایگان واکی تاکی Zello


برنامه را از وب سایت رسمی http://zello.com/ دانلود کنید
02 نوامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 14:09
    واکی تاکی مناسب برای گوشی هوشمند، عالی کار می کند)
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 10:11
    واکی تاکی بسیار با کیفیت و راحت برای گوشی شما! 
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:54
    چه رادیوی جالبی من حتی نمی توانستم فکر کنم که انجام این کار امکان پذیر است - یک واکی تاکی در تلفن خود بسازید))