FreePrograms.me

تبادل پیام های فوری با WhatsApp


بیایید امروز در مورد گوشی های هوشمند صحبت کنیم. گوشی هوشمند مدرن نوعی کامپیوتر است. این یک دسته از عملکردهای مختلف دارد. و البته امروزه برنامه های بسیار زیادی برای گوشی های هوشمند وجود دارد. امروز در مورد یک دسته از این گونه برنامه ها صحبت خواهیم کرد. حتما برنامه هایی به نام مسنجر را می شناسید. امروزه چنین برنامه هایی بسیار زیاد است. ما در مورد برنامه WhatsApp صحبت خواهیم کرد.

واتساپ یک پیام رسان است که عمدتا برای گوشی های هوشمند طراحی شده است. همانطور که می دانید مسنجر برنامه ای برای پیام رسانی فوری است. و واتس اپ با عملکردهای پیام رسان بسیار عالی عمل می کند.

به طور خلاصه از قابلیت های اصلی واتس اپ می گوییم، این برنامه قابلیت انتقال فایل های متنی، فایل های ویدئویی، تصاویر و فایل های صوتی را دارد. در اصل، این مجموعه ای عالی از قابلیت ها برای یک پیام رسان است.

واتس اپ کراس پلتفرم است، به این معنی که روی بسیاری از سیستم عامل ها کار می کند. به طور خاص، WhatsApp بر روی سیستم عامل های تلفن همراه مانند iOS، Android، Blackberry، Symbian، Series 40، Windows Phone اجرا می شود. همانطور که می بینید، WhatsApp تقریبا با تمام سیستم عامل های مدرن موبایل سازگار است و در صورت تمایل می توانید حتی بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

همچنین شایان ذکر است که در برنامه واتس اپ، کاربران می توانند مکاتبات گروهی ایجاد کرده، تعداد نامحدودی پیام و همچنین عکس، فایل های صوتی و تصویری را برای یکدیگر ارسال کنند.

چرا باید واتس اپ را روی گوشی خود نصب کنید؟ پس از همه، پیام ها را می توان از طریق SMS معمولی برای یکدیگر ارسال کرد. واتس اپ به شما این امکان را می دهد که پیام های فوری را با هزینه صفر در زمان واقعی ارسال کنید. پرداخت فقط برای اینترنت دریافت خواهد شد. یعنی اگر از اینترنت رایگان در گوشی هوشمند خود استفاده کنید، بدون پرداخت هیچ هزینه ای پیام رد و بدل خواهید کرد. به هر حال، شما همچنین می توانید با استفاده از واتس اپ تماس های رایگان تبادل کنید. پیام رسان واتس اپ را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و بدون صرف هزینه با دوستان خود پیام تبادل کنید. علاوه بر این، برنامه واتس اپ دارای ویژگی های اضافی بسیاری است که بسیاری از آنها را دوست دارید.

WhatsApp را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.whatsapp.com/download/ دانلود کنید
31 مه 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. گربه ماهی
    گربه ماهی
    8 نوامبر 2016 19:23
    من میخوام واتساپ دانلود کنم
  2. کیت.15
    9 نوامبر 2016 22:11
    Zubaika، در وب سایت رسمی WhatsApp، اگر به WhatsApp برای ویندوز علاقه دارید، اکنون می توانید نسخه کامل دسکتاپ را دانلود کنید.
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 10:53
    بله، واتس اپ در حال حاضر تبدیل به یک برنامه ضروری برای همه ما شده است.