FreePrograms.me

چگونه از سرویس Viber Out استفاده کنیم؟

Как пользоваться услугой Viber Out?

پس به طور خلاصه در مورد این برنامه وایبر یک پیام رسان عالی است که به کاربران امکان تبادل پیامک، عکس، فایل های صوتی و تصویری با یکدیگر و همچنین برقراری تماس رایگان را می دهد. تمام این خدمات را می توان به صورت کاملا رایگان استفاده کرد. مانند سایر پیام رسان های فوری مدرن، کاربر فقط باید هزینه ترافیک اینترنت را بپردازد. امروز به بررسی سرویس Viber Out خواهیم پرداخت. در ابتدا، برنامه Viber فقط برای سیستم عامل های تلفن همراه توسعه داده شد. امروزه می توان از آن بر روی رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز، OS X و لینوکس نیز استفاده کرد. و عملکرد Viber Out نیز بلافاصله در این برنامه ظاهر نشد.

شایان ذکر است که وایبر از نظر عملکرد مشابه اسکایپ است. و عملکرد Viber Out را می توان به راحتی جایگزینی برای تماس های پولی نامید برنامه اسکایپ. همانطور که قبلا متوجه شده اید، Viber Out سرویسی است که با آن می توانید با استفاده از برنامه Viber با تلفن ثابت و تلفن همراه در هر کشوری تماس بگیرید. نویسندگان این برنامه سرویس Viber Out را بسیار ارزان می دانند. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که می توانید از Viber Out هم از نسخه کامپیوتری و هم از نسخه موبایل برنامه استفاده کنید.

در مورد هزینه سرویس Viber Out، قیمت تماس در اینجا واقعاً ارزان است. شایان ذکر است که هزینه تماس به کشوری که قصد تماس با آن را دارید بستگی دارد. به عنوان مثال، تماس با ایالات متحده کمتر از 2 سنت در دقیقه، به استرالیا - تا 15 سنت، به امارات متحده عربی - 26 سنت، به روسیه - از 5 تا 8 سنت هزینه دارد. موافق باشید که بسیار ارزان تر از تماس با این کشورها از طریق تلفن همراه معمولی است. به هر حال، هزینه تماس با کشورهای مختلف را می توانید در وب سایت رسمی برنامه Viber، که در https://account.viber.com قرار دارد، پیدا کنید.

اگر قصد دارید با استفاده از سرویس Viber Out تماس برقرار کنید، باید یک حساب کاربری در Viber ایجاد کنید و همچنین حساب خود را شارژ کنید. وب سایت Viber دارای فرم های شارژ استاندارد است، یعنی $4.99، $9.99 و $24.99. لازم نیست حساب خود را به دلار شارژ کنید. می توانید از هر ارز دیگری استفاده کنید. همچنین شایان ذکر است که پرداخت این سرویس با استفاده از کارت های ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس قابل انجام است.

شایان ذکر است که هزینه سرویس Viber Out با پولی دریافت می شود که برای ما کاملاً آشنا نیست. برای برقراری تماس با استفاده از این سرویس، باید اعتبار Viber Out خریداری کنید. اما از این نترسید، زیرا وام ها با پول معمولی خریداری می شوند. یعنی در هر صورت، همانطور که در بالا نوشته شد، باید پول وارد کنید.

ساده ترین راه برای تکمیل موجودی Viber Out خود استفاده از خود برنامه است. برای این کار باید به منو بروید "параметры Дополнительные". پس از آن، مورد را انتخاب کنید " وایبر خارج"، سپس "شارژ کنید". سپس مقدار اعتبار مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب مقدار، خواهید دید که چقدر باید به پول ملی خود واریز کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت رسمی وایبر حساب خود را شارژ کنید. برای این کار نیاز دارید برای ورود به حساب کاربری خود در وب سایت

بیایید به سراغ تماس ها برویم. برقراری تماس با استفاده از Viber Out بسیار آسان است. شما باید چند مرحله اساسی را انجام دهید. ابتدا اپلیکیشن Viber را راه اندازی کنید. پس از آن، لیست مخاطبین را باز کنید و مخاطبی را که می خواهید تماس بگیرید انتخاب کنید. در نهایت باید بر روی " کلیک کنیدوایبر خارج". به نظر می رسد این است.
Как пользоваться услугой Viber Out?
در اصل، این تنها چیزی است که باید در مورد سرویس Viber Out بدانید. همانطور که می بینید، هیچ چیز جدید یا غیر معمولی در آن وجود ندارد، اما استفاده از آن بسیار ساده است.
08 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:05
    بسیاری از دوستان من از viberout استفاده می کنند، اما whatsapp برای من آشناتر است.