FreePrograms.me

ایجاد گروه در وایبر

Создаем группы в Viber

شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، پیام رسان های فوری و موارد دیگر. در میان همه این خدمات، محبوب ترین آنها وجود دارد. به عنوان مثال، یک برنامه تلفن همراه مانند وایبر، توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می شود. به منظور استفاده از این برنامه شما نیاز دارید اینترنت تلفن همراه و یک گوشی هوشمند امروز سؤال زیر را در نظر خواهیم گرفت: نحوه ایجاد گروه در این برنامه تلفن همراه. در واقع یک گروه ایجاد کنید اپلیکیشن وایبر بسیار ساده. اول از همه، خود برنامه را اجرا کنید و به پنجره گفتگو بروید. به دنبال نمادی در پایین پنجره بگردید که نشان دهنده چندین کاربر باشد. در کنار این نماد علامت مثبت وجود دارد. بر این اساس روی این نماد کلیک کنید. همه چیز به این شکل است:
Создаем группы в Viber


پس از این، تمام مخاطبین شما ظاهر می شوند. کادر کنار مواردی را که می خواهید در گروهی که ایجاد کرده اید ببینید، علامت بزنید. به محض اینکه همه اعضای گروه را اضافه کردید، روی دکمه ای در گوشه سمت راست بالای پنجره کلیک کنید که می گوید:انجام شده است".

به هر حال، اگر به طور ناگهانی یک فرد غیر ضروری را به یک گروه اضافه کنید، می توانید به سرعت او را از آن گروه حذف کنید. برای این کار روی عکس این مخاطب کلیک کرده و آن را به سمت بالا بکشید. اگر تمام این مراحل ساده را دنبال کنید، یک گروه ایجاد شده در اپلیکیشن وایبر خواهید داشت. همه اینها بسیار ساده و سریع انجام می شود.
16 مه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    21 نوامبر 2023 14:07
    خیلی ممنون، مقاله عالی، به لطف شما یاد گرفتم که چگونه در وایبر گروه ایجاد کنم، متشکرم!)
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 17:47
    من وایبر رو بعد از یه وقفه طولانی دانلود کردم. مقاله شما به من کمک کرد.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:55
    توابع مفید در وایبر، از مقاله شما بسیار متشکرم