FreePrograms.me

مقداردهی اولیه بازی Bluestacks - چگونه رفع کنیم؟

Bluestacks инициализация игры - как исправить?

امروزه بازی های مختلفی برای گوشی های هوشمند منتشر شده است. به عنوان مثال، هر بازی برای یک گوشی اندرویدی را می توان از طریق یک ویژه دانلود کرد فروشگاه Play Market. و شایان ذکر است که چنین بازی هایی را می توان بر روی کامپیوتر نیز انجام داد. اما برای این کار شما نیاز به یک شبیه ساز مخصوص نصب شده روی کامپیوتر خود دارید، به عنوان مثال، BlueStacks. ما قبلاً چندین بار در وب سایت خود در مورد این شبیه ساز صحبت کرده ایم. امروز در مورد یک موضوع خاص مرتبط با آن صحبت خواهیم کرد. این اتفاق می افتد که هنگامی که BlueStacks را در رایانه خود باز می کنید، برنامه در طول فرآیند اولیه سازی مسدود می شود. شما می توانید این مقدار دهی اولیه نامحدود را نام ببرید. با این چگونه روبرو میشوید؟

اول از همه، فقط BlueStacks را مجددا راه اندازی کنید. شما می توانید این کار را از طریق مدیر وظیفه رایانه خود یا هر روش دیگری که برای شما مناسب است انجام دهید. در بیشتر موارد، پس از راه اندازی مجدد، برنامه BlueStacks به طور معمول شروع به کار می کند.

مقداردهی اولیه برنامه طولانی نشان می دهد که رایانه شما رم کافی ندارد. آن را بررسی کنید. اما برای کامپیوترهای مدرن چنین خطایی تقریبا غیرممکن است.

ساده ترین راه برای رفع این مشکل، نصب مجدد برنامه BlueStacks است. اما قبل از آن لازم است نسخه قبلی را به طور کامل حذف کنید از کامپیوتر شما همچنین توصیه می شود رجیستری را پاک کنید از آثار این برنامه این را می توان با کمک عالی انجام داد ابزارهای CCleaner. موثرترین روش هایی که به شما کمک می کند با مقداردهی اولیه بی پایان برنامه BlueStacks کنار بیایید در این مقاله آورده شده است.
27 دسامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:28
    همه چیز درست شد! مقاله بسیار مفید است! من آن را دوست داشتم!