FreePrograms.me

Mobo Market جایگزین خوبی برای فروشگاه Play Market است

Мобо Маркет - неплохая альтернатива магазину Play Market

تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید امروزه محبوب ترین هستند. به نظر شما اکثر کاربران از چه چیزی استفاده می کنند گوشی های هوشمند مدرن? البته برای ارتباط، یعنی برای برقراری تماس، ارسال پیام، ارتباط در شبکه های اجتماعی و .... اما سهم قابل توجهی از کاربران از گوشی خود برای سرگرمی نیز استفاده می کنند. گوشی های هوشمند مدرن امروزی مملو از بازی ها و برنامه های متنوع هستند. و اپلیکیشن منیجرهای ویژه ای وجود دارد که می توانید با آنها این بازی ها و اپلیکیشن ها را دانلود کنید. معروف ترین مدیر برای این اهداف است سرویس گوگل پلی. اما سرویس‌ها و مدیران دیگری وجود دارند که به شما امکان می‌دهند برنامه‌ها و بازی‌ها را روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

بازار موبو تنها یکی از این موارد است. توسعه دهندگان این برنامه را به عنوان یک مدیر با امکانات کامل قرار می دهند که به شما امکان می دهد برنامه های مختلف را در سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

نگرش کاربران نسبت به این مدیر بسیار مبهم است. بیشتر آن را با سرویس Play Market مقایسه می کنند. برخی از مردم فکر می کنند که Mobo Market به هیچ وجه پایین تر نیست و در برخی جاها حتی برتر از Play Market است، در حالی که برخی دیگر کاملاً برعکس فکر می کنند.

در بازار موبو بازی ها و برنامه های رایگان زیادی پیدا خواهید کرد. شما همچنین با رابط کاربری بسیار واضح خوشحال خواهید شد. تمام برنامه های کاربردی در اینجا به دو دسته پولی و رایگان تقسیم می شوند. و همچنین برنامه های برتر مختلف در اینجا وجود دارد. در اینجا یک جستجوی داخلی پیدا خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید برنامه مورد نیاز خود را پیدا کنید. شایان ذکر است که همه اینها در Play Market نیز وجود دارد. اگر از Play Market خسته شده اید و می خواهید از یک مدیر جدید برای دانلود برنامه ها استفاده کنید، برنامه Mobo Market را امتحان کنید. مدیر برنامه Mobo Market را می توان هم بر روی تلفن دارای سیستم عامل اندروید و هم در رایانه بارگیری کرد.

Mobo Market را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.mobomarket.net/ دانلود کنید
29 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:31
    واقعاً جایگزین بدی برای برنامه های مشابه برای نصب برنامه ها نیست.