FreePrograms.me

Xmodgames در بلواستکس

Xmodgames на Bluestacks

برنامه بلواستکس واقعا ابزار بسیار مفیدی است اخیراً، روند حذف این برنامه از رایانه شما را بررسی کردیم. امروز ما در مورد یک موضوع کاملا متفاوت صحبت خواهیم کرد. موارد زیر را در نظر بگیرید: چگونه XModGames را در شبیه ساز Bluestacks نصب کنیم؟ بیایید ابتدا بفهمیم که چیست برنامه XModGames. به طور خلاصه و ساده، XModGames ابزاری برای سهولت در اجرای بازی های مختلف در اندروید است. همچنین می توان گفت که XModGames شامل مجموعه ای از پلاگین ها برای طیف گسترده ای از بازی ها است. و این پلاگین ها به نوبه خود انجام بسیاری از بازی های اندروید را بسیار آسان تر می کنند.

من می خواهم بسیاری از کاربرانی را که می خواهند برنامه XModGames را روی شبیه ساز اندروید نصب کنند ناامید کنم. تا به امروز، XModGames روی هیچ شبیه‌سازی کار نمی‌کند. این در مورد شبیه ساز Bluestacks نیز صدق می کند. توسعه دهندگان XModGames به کاربران اطمینان می دهند که این مشکل در آینده بسیار نزدیک حل خواهد شد. اگر می خواهید XModGames را بر روی شبیه ساز اندروید دانلود کنید، هنوز چنین گزینه ای وجود ندارد. شما می توانید موضوعات زیادی را در اینترنت در مورد نحوه نصب XModGames بر روی یک شبیه ساز پیدا کنید، اما در بیشتر موارد این فقط اطلاعات نادرست با لینک های ویروسی برای دانلود برنامه ها است.
14 اکتبر 2015 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. کولیا
    9 فوریه 2016 12:47
    ابدناآ (9((99
  2. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:49
    مد مناسب برای bluestacks، من همیشه از آن استفاده می کنم
  3. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 20:23
    اگر یک روز فرصت دارید تا خودتان چند بازی را با گوشی خود انجام دهید، این برنامه به کمک شما می آید و همه چیز را برای شما انجام می دهد.
  4. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:10
    ما نه تنها از یک شبیه ساز، بلکه با تقلب ها نیز بازی می کنیم) هنجارها، هنجارها)))