FreePrograms.me

خطای 491 در فروشگاه برنامه Play Market - چگونه آن را برطرف کنیم؟

Ошибка 491 в магазине приложений Play Market - как исправить?

اگر نیاز به دانلود هر اپلیکیشنی برای گوشی اندرویدی خود دارید، بهتر است چنین اپلیکیشنی را از طریق فروشگاه مخصوص دانلود کنید. این فروشگاه نام دارد بازار بازی. این اپ استور همه چیز را برای گوشی های هوشمند اندرویدی دارد. اما مواقعی وجود دارد که تلفن شما نمی تواند با استفاده از این فروشگاه چیزی را به روز کند، اما فقط خطا میده. امروز سعی خواهیم کرد نحوه حذف خطای 491 را در Play Market بیابیم. خطای 491 در Play Market اغلب زمانی ظاهر می شود که می خواهید برنامه هایی را که قبلاً روی تلفن شما نصب شده اند به روز کنید. شرایطی وجود دارد که چنین خطایی در هنگام نصب اولیه یک برنامه ظاهر می شود. در هر صورت، اولین قدم این است که به سادگی گوشی خود را ریستارت کنید. اگر خطا باقی ماند، سپس به مراحل بعدی بروید.

باید کش را در تنظیمات گوشی خود پاک کنید. علاوه بر این، توصیه می شود اطلاعات فروشگاه Play Market را پاک کنید. همچنین ارزش حذف نسخه فعلی Play Market و نصب نسخه جدید را دارد. در بیشتر موارد، این مراحل به رفع خطای 491 کمک می کند.

اگر هیچ چیز نوشته شده در بالا به شما کمک نکرد، راه دیگری برای حل این خطا وجود دارد. شما باید حساب Play Market خود را حذف کرده و یک حساب جدید ایجاد کنید. اگر خطای 491 در گوشی هوشمند شما ظاهر شد، از توصیه های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
01 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 08:04
    خیلی سریع خطا رو رفع کردم! مقاله مفید! 

  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:00
    به اندازه کافی عجیب، پاک کردن حافظه پنهان به من کمک کرد. من نمی دانم چگونه کار می کند.