FreePrograms.me

رفع خطای 492 در فروشگاه برنامه Play Market

Устраняем ошибку 492 в магазине приложений Play Market

بازار بازی یک فروشگاه برنامه عالی است. دارای انواع برنامه ها، برنامه ها و بازی ها برای گوشی های هوشمند مدرن. راحتی و سهولت استفاده این فروشگاه را به یکی از محبوب ترین ها برای گوشی های اندرویدی تبدیل کرده است. اما مواقعی وجود دارد که وقتی می خواهید چیزی را از این فروشگاه دانلود کنید، خطاهایی ظاهر می شود. یکی از آنها خطای 492 است. ما به شما خواهیم گفت که این خطا چیست و چگونه از شر آن خلاص شوید. این خطا به طور ناگهانی ظاهر می شود و از این نظر معمول است که همه برنامه ها را تحت تأثیر قرار نمی دهد. برخی از برنامه ها را می توان به راحتی از Play Market به روز رسانی و نصب کرد، اما هنگام نصب برخی دیگر خطای 492 ظاهر می شود.

خطای 492 عمدتاً در برنامه هایی ظاهر می شود که از ماشین مجازی جاوا یعنی Dalvik برای به روز رسانی و نصب استفاده می کنند. بیشتر اوقات می توانید به روشی بسیار ساده از شر خطای 492 خلاص شوید. فقط باید کش را به درستی پاک کنید.

بنابراین، ابتدا به بخش تنظیمات دستگاه خود بروید و سپس به "نرم افزار". Google Play Market را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. پنجره ای باز می شود که در آن باید روی دکمه کلیک کنید "حافظه نهان پاکما همین کار را با خدمات گوگل پلی.

تنها کاری که باید انجام شود این است که به سادگی گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید. در بیشتر موارد، این دستکاری های ساده به شما کمک می کند تا از شر خطای 492 خلاص شوید. اگر این کار کمکی نکرد، باید به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. اما فراموش نکنید که قبل از انجام این کار، تمام داده های مهمی را که در دستگاه شما وجود دارد ذخیره کنید. در فروشگاه اپلیکیشن Play Market می توانید از شر ارور 492 خلاص شوید. توصیه های ارائه شده در این مقاله به شما در این امر کمک می کند.
28 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:45
    به لطف این مقاله به راحتی مشکل را برطرف کردم
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:37
    خطا را خیلی سریع برطرف کرد! مشکلی نیست! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:10
    من هرگز چنین خطای 492 را در مقاله جالب بازار بازی نداشتم