FreePrograms.me

خلاص شدن از خطای 905 در فروشگاه برنامه Play Market

Избавляемся от ошибки 905 в магазине приложений Play Market

چگونه بازی ها یا برنامه های کاربردی را در گوشی هوشمند خود دانلود کنیم؟ اثبات شده ترین و مطمئن ترین راه این است که آنها را از یک فروشگاه برنامه های ویژه دانلود کنید. مثلا برای گوشی های اندرویدی اپلیکیشن Play Market و چنین فروشگاهی است. اما گاهی اوقات کاربران هنگام دانلود اپلیکیشن از این فروشگاه ممکن است با انواع مختلفی از خطاها مواجه شوند. یکی از این خطاها "خطای 905" است. امروز در مورد چگونگی خلاص شدن از شر این خطا صحبت خواهیم کرد. این خطا ممکن است هم هنگام دانلود برنامه برای اولین بار و هم هنگام به روز رسانی یک برنامه از قبل نصب شده ظاهر شود. علاوه بر این، اغلب این خطا در مرحله نصب برنامه ظاهر می شود. یکی از دلایل اصلی خطای 905 نسخه به روز شده است فروشگاه Play Market.

اغلب، خطاهای مختلفی در نسخه های به روز شده رخ می دهد. به همین دلیل است که می توانید با نصب نسخه اصلی اپلیکیشن استور این مشکل را حل کنید. و برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید.

به منوی تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید. در اینجا باید به منو بروید "نرم افزار"و مورد را انتخاب کنید"همهسپس باید به فروشگاه برنامه Play Market بروید و روی آن کلیک کنید.
Избавляемся от ошибки 905 в магазине приложений Play Market


حالا باید روی دکمه ای که می گوید:به روز رسانی ها را حذف کنید". این شما را به نسخه قبلی برنامه برمی گرداند.


چه کاری می توانی انجام بدهی؟ شما فقط باید به برنامه Play Market بروید و منتظر بمانید تا به طور خودکار به روز شود. این بار، فروشگاه برنامه به نسخه ای به روز می شود که دیگر حاوی خطا و سایر باگ های مختلف نباشد. اگر هنگام دانلود برنامه ها از Play Market با خطای 905 مواجه شدید، از روش حل آن استفاده کنید که در این مقاله توضیح داده شده است.
14 نوامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:59
    من موفق شدم بلافاصله از شر خطا خلاص شوم! مقاله عالی