FreePrograms.me

چرا ویدیو هنگام تماشای آنلاین کند می شود؟

Почему видео тормозит при просмотре онлайн?

سرگرمی، کار، ارتباطات - همه اینها به راحتی در اینترنت وجود دارد. احتمالاً امروزه تقریباً هر کاربر ویدیوهای مختلفی را در اینترنت تماشا می کند. اغلب، کاربران ویدیوها را یا در شبکه های اجتماعی یا در سرویس های ویژه تماشا می کنند. اگر هنگام تماشای یک ویدیو سرعت آن کاهش یابد، چه کاری باید انجام دهید؟ برای رفع این مشکل باید دلایل بروز آن را دریابید. اولین چیزی که می تواند در پخش آنلاین ویدیو مشکل ایجاد کند، مشکل در اتصال اینترنت شما است. بنابراین برای شروع سرعت اتصال خود را بررسی کنید با اینترنت این کار را می توان در وب سایت انجام داد http://www.speedtest.net.

اگر سرعتی که سایت به شما نشان می دهد بسیار کمتر از سرعتی است که ارائه دهنده شما اعلام کرده است، باید با مرکز پشتیبانی ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و دلیل آن را پیدا کنید. سرعت کم.

این به شدت بر سرعت پخش ویدیو، بار روی پردازنده یا رم رایانه شما تأثیر می گذارد. شما می توانید تعداد زیادی برنامه را باز کنید، و کامپیوتر شما به سادگی قدرت کافی برای مدیریت همه چیز را نخواهد داشت. همچنین ممکن است صفحات چندرسانه ای زیادی در خود مرورگر باز باشد و این نیز به نوبه خود می تواند بر سرعت تماشای آنلاین فیلم ها تأثیر بگذارد. بنابراین، همه اینها را بررسی کنید و به سادگی برنامه ها و صفحاتی را در مرورگر خود ببندید که به آنها نیاز ندارید.

خوب، اغلب اوقات ویدیو به دلیل مشکلات کند می شود با فلش پلیر مرورگر شما. این مشکل را می توان به سادگی با به روز رسانی نسخه مرورگر خود حل کرد. با به روز رسانی مرورگر خود، تمام اجزای آن از جمله فلش پلیر را به روز می کنید. ما به رایج‌ترین مشکلات و راه‌حل‌های آن‌ها که بر سرعت بارگذاری ویدیو تأثیر می‌گذارند، نگاه کردیم. اگر همچنان در تماشای آنلاین ویدیوها مشکل دارید، از آن استفاده کنید مرورگر دیگر.
09 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:53
    الان فهمیدم چرا سرعتش کم میشه! راه برای جلوگیری از این فرا رسیده است! متشکرم
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:10
    به نظر من این موضوع بیشتر تحت تأثیر ترکیبی از عوامل است - رایانه ضعیف، اینترنت، مرورگر.