FreePrograms.me

ضبط ویدیو از وب کم با استفاده از ManyCam

Записываем видео с вебкамеры при помощи ManyCam

کامپیوتر را می توان به راحتی یک دستگاه جهانی نامید. تقریباً می توانید از آن برای انجام هر کاری استفاده کنید. اما باید قبول کنید که یک کامپیوتر "لخت" برای کار کامل کافی نیست. برخی به چاپگر نیاز دارند و برخی دیگر، به عنوان مثال، وب کم. بیایید روی وب کم تمرکز کنیم. اغلب برای کار با وب کم نیاز به نصب برنامه اضافی دارید. امروزه تعداد زیادی از کاربران از وب کم استفاده می کنند. تماس های تصویری در اسکایپ، شبکه های اجتماعی مختلف، چت های ویدیویی آنلاین - یک وب کم در همه جا مورد نیاز است. و علاوه بر همه اینها با استفاده از چنین دوربینی می توانید برای گرفتن عکس یا فیلم ضبط کنید اما برای ضبط ویدیو نیز به یک برنامه وب کم خاص نیاز دارید.

امروزه برنامه های زیادی برای ضبط ویدیو از وب کم وجود دارد. برخی از آنها قبلاً در وب سایت ما بررسی شده اند. اما با این وجود، اجازه دهید در مورد یک برنامه خوب دیگر از این نوع به نام ManyCam صحبت کنیم. این برنامه رایگان بوده و بر روی سیستم عامل ویندوز قابل اجرا می باشد.

هدف اصلی برنامه ManyCam ضبط ویدیو و ایجاد عکس از وب کم است. اما در کنار این، این برنامه دارای تعدادی عملکرد اضافی و بسیار جالب است.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا افکت های مختلفی را به فیلم ها و عکس های خود اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از برنامه ManyCam متن، انیمیشن، تاریخ و زمان و موارد دیگر را به یک ویدیو یا عکس اضافه کنید. با استفاده از این برنامه می توانید پس زمینه را نیز تغییر دهید. ضمناً این برنامه در برخی از برنامه های پیام رسان مدرن نیز قابل استفاده است. اگر برای ضبط ویدیو از وب‌کم به یک برنامه آسان اما بسیار خوب نیاز دارید، برنامه ManyCam را دانلود و استفاده کنید.

ManyCam را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://manycam.com/ دانلود کنید
17 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:09
    من فکر می کردم این دوربین فقط برای پخش است، اما معلوم است که می توانید ضبط هم کنید. جالبه مرسی